בלוטות רוק כלואות לאחר חבלה בשפה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בלוטות רוק כלואות לאחר חבלה בשפה
    אורן
    19/07/2010

    ד"ר שלום רב,

    בני בן 4 ולפני 3 חדשים פצע את השפה העליונה בצד בדופן הפנימית.
    לאחר שהגענו איתו לרופא תורן, בביח, אמר שאין צורך לבצע תפירה וכי המקום יתאחה לבד, למרות שהיה חתך די עמוק.
    כיום לאחר 3 חדשים , קיימת נפיחות בשפה העליונה (מעין גולה קטנה)
    בביקור לפני שבוע אצל רופא אף אוזן גרון בקופה, אמר כי ישנן בלוטות רוק כלואות בשפה, ולצורך פתרון הבעיה יש צורך בניתוח שאמור להתבצע בהרדמה מלאה ולא ניתן להבטיח שבעת ההחלמה לא יהיה זהום הנפיחות תחזור שוב .

    1. האם יש אפשרות שהמקום יתרפא מעצמו
    21. האם אין פתרון בניתוח אנדוסקופי ?

    תודה,
    אורן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטות רוק כלואות לאחר חבלה בשפה

    ד``ר יהושע דנינו
    20/07/2010

    שלום אורן,
    בדרך כלל אם הנפיחות קיימת מעבר למספר שבועות היא לא תרפא מעצמה והטיפול צריך להיות כירורגי, כלומר הסרת הבלוטות באמצעות ניתוח.
    אין מקום לניתוח אנדוסקופי, כי ניתוח זה מיועד למקומות אליהם לא ניתן להגיע עם מכשירים בגישה ישירה כמו סינוסים או תעלות ניקוז בלוטות הרוק הגדולות.
    במקרה שלכם, בלוטות הרוק גלויות לעיני ומכשירי הכירורג ולכן לא מקובל לבצע את הניתוח אנדוסקופית.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו