ניתוח להסרת שקדים חלקי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח להסרת שקדים חלקי
    שרון
    06/08/2010

    דר' ענתבי שלום רב,
    ביתי בת ה3 אמורה לעבור ניתוח להסרת השקדים בשל דום נשימה בחומרה קשה במהלך השינה.
    אתמול היינו בבדיקה אצל הרופא אשר המליץ לנו על ניתוח להסרה של חלק מהשקדים, הוא ממליץ על כך והסביר שהיתרונות שלו הם פחות סיכונים לדימומים, והחלמה יותר קלה.
    כמו כן הסביר שחסרונותיו הם שהשקדים עלולים לצמוח מחדש (אך הסיכויים לא גבוהים)
    אני מאוד התרשמתי מההסברים שלו בעיקר בגלל שההחלמה הרבה יותר קלה , אבל אני קצת לחוצה מכיוון שאת הניתוח בשיטה הזו מבצעים בארץ רק שנה וחצי.
    האם אתה גם מבצע את הניתוח בשיטה הזו?
    ומהי דעתך המקצועית לניתוח מסוג זה?
    האם כדאי להסיר רק חלק מהשקדים או את הכל?
    אשמח מאוד לתשובתך המקצועית
    תודה רבה,
    שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח להסרת שקדים חלקי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כריתה חלקית של השקדים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    06/08/2010

    שרון שלום רב.
    כמו שהוסבר לך, השיטה בה "מצמקים" את השקדים (ולא כורתים חלק מהם), קיימת ומוכרת, אלא שאין די מספיק ניסיון, ידע, ומעקב לאורך שנים על תוצאות סוג זה של ניתוח.
    לאור זאת לא אוכל להמליץ על ניתוח זה, ויהיה כדאי - לדעתי - להסיר את כל רקמת השקד.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו