דלקות אוזניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקות אוזניים
    אלה
    23/08/2010

    שלום רב,
    בני, בן 10 חודשים לפני 3 שבועות התחיל ללכת לגן.
    מאז כבר היו לו 2 דלקות אוזן שמאל עם הפרשות מוגלתיות.
    בפעם ראשונה טופל במוקסיביט במשך 7 ימים. דלקת עברה ובני חזר לגן. לאחר שבוע דלקת חזרה שוב ושוב עם הפרשות מהאוזן. הפעם טחפל ב-ROCEFIN.
    רופאת הילדים חושדת שהבעיה היא בגן וטוענת שכדאי להפסיק בינתיים לבקר את הגן ולהשאיר את הילד בבית לעוד כמה חודשים.
    בנוסף טוענת שהדלקות החוזרות יכולות לגרום לירידה משמעותית באוזן.
    אשמח לקבל תשובה, מה דעתכם בנושא? האם באמת כדאי להפסיק לבקר את הגן? האם הבעיה באמת כל כך רצינית שיכולה לגרום לירידה בשמיה של בני?
    תודה מראש,
    אלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקות אוזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות אוזניים

    ד``ר יהושע דנינו
    23/08/2010

    שלום אלה,
    ביקורים בגן לעתים יכולים לגרום להידבקות וירלית הגורמת לנזלות שיכולות לחדור או להעביר את הדלקת לאוזן התיכונה. לכן, במידה והילד מנוזל רוב הזמן או לפני הדקות יש לקשור את הדלקות לנזלת ולעתים מומלץ לנסות להרחיק את הילד ממקור ההדבקה, גם אם הדבר כרוך בהוצאתו מהגן לתקופה מסוימת.
    הדלקות יכולות לגרום לליקוי שמיעה קל עד בינוני שהוא בדרך כלל זמני עד העלמות הנוזלים מהאוזן התיכונה על ידי תרופות או ניתוח.
    כל טוב ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו