ניתוח Tonsillectomy & Adenoidectomy

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח Tonsillectomy & Adenoidectomy
    מיטל
    25/08/2010

    שלום,
    ביתי בת 3.4 , פנינו לרופא א.א.ג בגלל נחירות בשינה,נזלת שלא עברה כמעט חודשיים וחשד שלא שומעת טוב . בבדיקה במעבדת שינה נתגלתה תסמונת דום נשימה בשינה מסוג חסימתי בדרגה קלה (6 לשעה בנות 10-20 שניות) . בדיקת שמיעה הייתה תקינה + (אין בעיית שמיעה).
    בצילום התגלה "היפרטרופיה של האדנואידים עם הצרות דרכי האוויר" .
    ע"ס בדיקות אלו הפנה אותנו הרופא לניתוח Tonsillectomy & Adenoidectomy . יש לציין שהילדה מעולם לא סבלה מדלקות בגרון , כאשר בדקו לה את הגרון בפעם הראשונה השקדים היו בגודל בינוני (הייתה מצוננת ) ובפעם השנייה כשחזרנו עם כל התוצאות השקדים היו קטנים.
    הרופא המליץ לעשות ניתוח להוצאת שקדים או הקטנה , האם נחוץ ניתוח כזה ?
    האם ניתוח האדנואידים נחוץ אף הוא לפני התוצאות הנ"ל ??
    בכל מקרה יש בכוונתי לגשת לחוו"ד נוספת .
    אודה על תשובתך ,

    מיטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח Tonsillectomy & Adenoidectomy

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח, איזה?

    ד``ר יצחק ענתבי
    26/08/2010

    מיטל שלום רב.
    הפסקות נשימה בחומרה קלה אינם התוויה לכריתת השקדים,(או הקטנתם), והעובדה שאת מציינת שאין היסטוריה של דלקות שקדים, רק מחזקת זאת.
    ניתוח השקד השלישי יכול לשפר את נשימת הילד, והפסקת הנחירות, אולי גם לשפר יותר את הפסקות הנשימה בשינה.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו