סטרפטוקוקוס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סטרפטוקוקוס
    מעין
    29/08/2010

    שלום,
    לפני כ-3 שבועות חיליתי בדלקת גרון וטופלתי באנטיביוטיקה למשך 13 יום. האבחנה של הרופא הייתה כי היה לי סטרפטוקוקוס.
    לאחר 5 ימים היה עליי לערוך בדיקה, בה ערך הנוגדנים - antistreptolysin- עמד על 409.
    אני יודעת שחיידק הסטרפטוקוקוס יכול לגרום לסיבוכים קשים, בעיקר באנשים בעלי חוסר בברזל ובתת-תזונה, 2 דברים מהם אני סובלת.
    האם הסיבוכים הללו נגרמים רק אם לא מקבלים טיפול אנטיביוטי? האם יש צורך לקבל טיפול מנע כלשהו (כגון זריקה) או שיש רק לעקוב ולקוות למגמת ירידה בערך הנוגדנים?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סטרפטוקוקוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטרפטוקוקוס

    ד``ר יצחק ענתבי
    01/09/2010

    מעין שלום רב.
    אכן, מעין, אנמיה ותת תזונה עלולים להוות זרז לסיבוכים של זיהום סטרפטוקוקאלי, בדרכי הנשימה העליונות.
    הטיפול שניתן (סימפטומטי או אנטיביוטי), על פי שיקול דעתו של הרופא הבודק, וההחלטה על הצורך בטיפול ממושך או בזריקות דורביוטיק או אחרים, תלויים בשכיחות התופעות הדלקתיות החריפות
    וסוגן, ובניתיים כדאי לעקוב בבדיקות תקופתיות אחר רמת הנוגדנים.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו