חירחורים אצל תינוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חירחורים אצל תינוק
    עטרה
    15/09/2010

    שלום רב,
    בני בן 11 חד' סובל כבר למעלה מחודש וליחה ואף סתום (סבל גם בעבר אבל עבר די מהר). הוא אינו נושם טוב ונוחר נחירות מאוד חזקות לאור המצב הוא לא ישן יותר משעתיים רצוף בלילה וגם היום לא קל הרי הוא נורא עייף בעקבות זה.כמובן שעשינו הכל ע"מ לנסות להקל עליו, מי ים, קרבול ואדים וכלום לא עוזר. לאחר בדיקת רופא א.א.ג שאמר שחודש זה ממש "מעט" זמן ואין יותר מידי מה לעשות אלא להמתין לטענתו לפחות עוד 4 חד' ורק עם הסתימה והחירחורים ימשיכו יהיה ניתן לטפל כרגע נתן לנו טיפות סטרודקס 2 טיפות 3 פעמים ביום, לפי הבנתי אלו הרי טיפות עיניים ולא לאף אז למה? ואשמח לשמוע את חוות דעתך, תודה וגמר חתימה טובה....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חירחורים אצל תינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חירחורים אצל תינוק.

    ד``ר יצחק ענתבי
    23/09/2010

    עטרה שלום רב.
    אכן את צודקת הטיפות הנ"ל הינן טיפות עיניים, והן ניתנות לעין במצבים של זיהומים או גירויים שאינם חיידקיים. משנים אנו רופאי א.א.גרון נוהגים להמליץ ולהשתמש בטיפות עיניים (למיניהם), בעיקר בזיהומי אוזניים.
    אני מניח שהרופא שרשם את הטיפות האלו, (שאפשר, מבחינה רפואית, להשתמש בהם לאף),
    ביגלל המרכיב הסטרוידאלי שבהן, במטרה לכווץ את ריריות האף ובכך לשפר את מעברי האוויר באף, ובלוע האף.
    לעצם הבעיה יש לבדוק גם את דרכי הנשימה התחתונות, ע"י רופא ריאות-ילדים.
    מובן שאין לשלול חסימה של נתיב האוויר בלוע האף, ע"י השקד השלישי (אדנואיד).
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו