שקדים נפוחים עם נקודות גדולות לבנות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שקדים נפוחים עם נקודות גדולות לבנות
    טל
    17/10/2010

    שלום,
    הכל התחיל כאשר לא הרגשתי טוב, הרגשתי כאבים חזקים בשקדים וחזרתי הבייתה, והיה לי חום, שלא היה מוכן לרדת גם לאחר שלקחתי נורופן להורדת החום.
    פניתי לטרם, ואמרו לי לקחת אנטיביוטיקה, כיום אני כבר ביום הרביעי ולא חל שינוי, חוץ מזה שהחום לא עולה יותר.

    כל 20 דקות, תוקף אותי התקף מאוד כואב וחודרני, שממש אני מרגישיה כאילו החיידק "רוקד סטפס" על השקדים שלי, ממ ש למצב שאני יכולה להרגיש את השקד בחלל הפה שלי.
    איני יודעת ממה באים ההתקפים האלה, ממה נגרמים, אשמח אם תעזרו לי.

    בנוסף, ישלי נזלות, שמיכה שלא מוכנה לצאת לי דרך האף, אני צריכה בעזרת גרגור, מה שיותר מכאיב לי, ולהוציא את זה מהפה, ממש ליחה, ולא פעם ולא פעמים יצאו לי פשוט גושי דם, אני מאוד מודאגת מזה
    אשמח או תוכל לעזור

    בתודה,
    טל לוינזון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקדים נפוחים עם נקודות גדולות לבנות - תגובה

    ד``ר יהושע דנינו
    17/10/2010

    שלום לך טל,
    אני ממליץ לך להפנות את שאלתך לפורום א.א.ג כללי, שכן פורום זה עוסק רק בילדים.
    עמך הסליחה וכל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו