פוליפים באף לבת שנתיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פוליפים באף לבת שנתיים
    רותה
    17/10/2010

    שלום
    בתי בת השנתיים הבוחנה ע"י רופא א.א.ג לפי צילום שיש לה פוליפים באף ומים ב-2 האוזניים . הגענו אל הרופא לאחר דלקות אוזניים חוזרות ונחירות בלילה . הרופא נתן לנו סירופ להקלה על דרכי הנשימה למשך 10 ימים ואמר שהילדה צריכה להיות בביקורת במשך שלושה חודשים אם לא יהיה שינוי במצב לאחר תום תקופה זו הוא ממליץ לעשות ניתוח להסרת הפוליפים וכפתורים באוזניים . אנחנו כמובן רוצים להימנע מניתוח , התחלנו טיפול של דיקור . האם פוליפים יכולים להיעלם ללא צורך בניתוח ? כיצד ניתן לדעת האם הפוליפים הם כתוצאה מאלרגיה? במידה ונהיה חייבים לעבור ניתוח , האם מדובר בניתוח מורכב עם כאבי החלמה?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פוליפים באף לבת שנתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליפים באף לבת שנתיים - תגובה

    ד``ר יהושע דנינו
    17/10/2010

    שלום רותה,
    במידה ויש שקד שלישי מוגדל באופן משמעותי המפריע וגורם לנשימה עם פה פתוח(נקרא גם פוליפים של ילדים) הטיפול היחידי המומלץ הוא ניתוח להסרתו.
    השקד השלישי יכול להעלם עם גדילת הילד בגילאים שבין 8-10 שנים אך כמובן שאם הוא מוגדל בגיל שנתיים כמו אצל ביתך, לא מומלץ לחכות עד גיל 10, שכן עד אז יגרמו נזקים בלתי הפיכים.
    הניתוח הוא פשוט ושעתיים לאחריו הילד משתחרר מבית החולים, בדרך כלל אין מדובר בכאבי החלמה.
    השקד השלישי אינו תוצאה של אלרגיה.
    כל טוב ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו