מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוחילד25/10/2010
שלום, בני בן השלוש סובל משקד שלישי מוגדל (נראה בצילום) ושקד שמאלי מוגדל ואסמטרי בנוסף היתה ירידה בשמיעה (30 דציבל) והתפתחות שפה לא בקצב המתאים לכן הרופא אמר שיש צורך בניתוח לאחר שקבעתי תאריך לניתוח התייעצתי עם מומחה נוסף ששלח אותי שוב לבדיקת שמיעה, השבוע נגשתי לבדיקת ואמרו לי שיש שיפור בשמיעה (20 דציבל) ולכן הרופא המומחה המליץ לא לנתח עכשיו, לא יודעת מה להחליט? מצד אחד אני מרגישה שיש צורך לגמור עם העניין מצד שני כמובן שאני לא ששה להכניס ילד בן 3 להרדמה כללית.
אשמח לתגובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח - תגובה
ד``ר יצחק ענתבי25/10/2010שלום רב.
המושג "ילד סובל משקד שלישי" יכול לבטא מצב בו יש דלקות אוזניים מרובות, דלקות גרון
רבות, נזלות ממושכות, ליקוי שמיעה ועוד....
את כריתת השקד השלישי מבצעים כדי לעזור לבעיות אלו, (לכולם או לחלקם).
במידה ובנך סובל "רק" מליקוי בשמיעה ביגלל השקד השלישי והליקוי בשמיעה אינו חמור, אני בהחלט מסכים עם מי שאמר שכדאי לא לנתח עכשיו, (לאור תוצאת בדיקת השמיעה האחרונה). לדעתי יהיה צורך לבצע שוב בדיקת שמיעה בעונת החורף, ואז לראות את מצב השמיעה ולהחליט.
אבל..... אם חוץ מההפרעה בשמיעה יש אחת מהבעיות האחרות שרשמתי, או שיש איחור
בהתפתחות השפה והדיבור, אזי הניתוח הוא הפתרון.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח
ילד26/10/2010תודה רבה על התשובה המהירה,
יש איחור בהתפתחות השפה,
אין דלקות אוזנים בתדירות גבוהה ,אך יש נוזלים באוזן באופן קבוע
בנוסף יש שקד אסמטרי מוגדל שבדר"כ לא משפיע אך בזמן מאמץ או הצטננות קלה יש קשי נשימה.
ושוב האם לעשות את הניתוח :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח - תגובה
ד``ר יצחק ענתבי26/10/2010שלום רב.
בתשובה מאתמול הוזכר שאם יש פיגור בהתפתחות השפה, כדאי לבצע את הניתוח, לכריתת השקד השלישי.
תשובתי היא כן לניתוח, (שקד שלישי), ומעקב על האסימטריה בשקדים הפלטינים.
בהצלחה, ובריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)