אוזנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוזנים
    מאי
    27/10/2010

    שלום רב

    ביתי בת 2.5 לפני חודש היתה לה דלקת ריאות שנתנו לה מוקסיפן פורטה ל 10 ימים

    אחרי שבועיים שוב השתעלה והיה לה חום קיבלה אזניל ל 5 ימים סיימה את האזניל ומיום שבת עם צרחוות שהאוזנים כואבות לה הלכתי למוקד חירום שראה דלקת עם מוגלה בשתי האוזניים נתן אוגמטנין ל 7 ימים ביום שני קבעתי תור לרופא אוזנים מאחר והכאבים לא הפסיקו רופא אוזנים הפנה למיון לצורך ניקוז ממוגלה במיום ניקזו ממוגלה ונתנו להמשיך את האוגמנטין אבל שינו ל 400 מילגרם 5 סיסי פעמיים ביום היום היתי שוב אצל רופא אף אוזן גרון לביקורת אמר שהאוזנים במצב מעולה אבל הדלקת ישנה בשתי האוזנים להמשיך את הטיפול השאלה שלי האם יש חשש שהואגמנטין לא עושה את העבודה או שזה לוקח זמן
    ודבר שני לקחו גם תרבית במיון לא חזרו אלי עם תשובה מה עושים במקרה והדלקת לא תעבור י ש לציין שהילדה פעילה והכל בסדר מלבד חום נמוך של 37.5 לפעמים 37.6 אני מאוד מודאגת כי מאז שהיא בגן כל שבוע יש לה משהו אחר ממש אודה לתשובה מצעטרת על אורך המכתב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוזנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוזנים - תגובה

    ד``ר יהושע דנינו
    27/10/2010

    שלום מאי,
    רוב דלקות האוזניים אמורות להגיב לאוגמנטין וטוב נעשה שבוצע ניקור. כמובן שרצוי לדעת אם החיידקים שצמחו מתרבית שנלקה בניקור מגיבים לאנטיביוטיקה שהיילדה מקבלת. לכן רצוי לליצור קשר ולברר את תוצאות הבדיקה.
    בכל מקרה, יש להיות במעקב של רופא א.א.ג כדי לשקול את הצעדים הבאים שכן יש צורך לבצע בדיקת שמיעה או בדיקת נוזלים ובהתאם לתוצאותיהן להחליט על המשך הטיפול.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו