מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אוזניםמאי27/10/2010
שלום רב
ביתי בת 2.5 לפני חודש היתה לה דלקת ריאות שנתנו לה מוקסיפן פורטה ל 10 ימים
אחרי שבועיים שוב השתעלה והיה לה חום קיבלה אזניל ל 5 ימים סיימה את האזניל ומיום שבת עם צרחוות שהאוזנים כואבות לה הלכתי למוקד חירום שראה דלקת עם מוגלה בשתי האוזניים נתן אוגמטנין ל 7 ימים ביום שני קבעתי תור לרופא אוזנים מאחר והכאבים לא הפסיקו רופא אוזנים הפנה למיון לצורך ניקוז ממוגלה במיום ניקזו ממוגלה ונתנו להמשיך את האוגמנטין אבל שינו ל 400 מילגרם 5 סיסי פעמיים ביום היום היתי שוב אצל רופא אף אוזן גרון לביקורת אמר שהאוזנים במצב מעולה אבל הדלקת ישנה בשתי האוזנים להמשיך את הטיפול השאלה שלי האם יש חשש שהואגמנטין לא עושה את העבודה או שזה לוקח זמן
ודבר שני לקחו גם תרבית במיון לא חזרו אלי עם תשובה מה עושים במקרה והדלקת לא תעבור י ש לציין שהילדה פעילה והכל בסדר מלבד חום נמוך של 37.5 לפעמים 37.6 אני מאוד מודאגת כי מאז שהיא בגן כל שבוע יש לה משהו אחר ממש אודה לתשובה מצעטרת על אורך המכתב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזנים - תגובה
ד``ר יהושע דנינו27/10/2010שלום מאי,
רוב דלקות האוזניים אמורות להגיב לאוגמנטין וטוב נעשה שבוצע ניקור. כמובן שרצוי לדעת אם החיידקים שצמחו מתרבית שנלקה בניקור מגיבים לאנטיביוטיקה שהיילדה מקבלת. לכן רצוי לליצור קשר ולברר את תוצאות הבדיקה.
בכל מקרה, יש להיות במעקב של רופא א.א.ג כדי לשקול את הצעדים הבאים שכן יש צורך לבצע בדיקת שמיעה או בדיקת נוזלים ובהתאם לתוצאותיהן להחליט על המשך הטיפול.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
