שיעול בלי ליחה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיעול בלי ליחה
    מיכל
    21/11/2010

    שלום. אני חייבת את עזרתכם כי אני ממש מיאשת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    הבן שלי בן 7 ומגיל מאוד קטן סובל מדלקות בדרכי נשימה העליונות. זה מתבטא בכך שהוא משתעל שיעול יבש, בלי ליחה בכל תקופה שהיא עד כדי כך שהוא כמעט נחנק.
    ניסינו לתת לו תרופות כגון טורבולין, בדקנו אותו לאלרגיות - יצא שלילי. ניסינו לתת:סינגולר, היסטופד. שום דבר לא עוזר. השיעול היבש חוזר על עצמו כל שבועיים. יש הקלה אחרי כמה ימים של נתינת סירופים בהתקפים חזקים ואחרי שבועיים זה חוזר שוב.
    אמרו לי שבגיל 5 זה יעבור, אבל הילד בן 7 וסובל מזה מאוד. הוא אינו יושן בלילות ומוגבל בפעילות גופנית בזמן ההתקפים החזקים. ההתקפים החזקים מאוד דומים לאסמטיים.
    אודה לכם אם תוכלו לייעץ רופא הכי טוב שמתמחה בתחום זה ומהו הטיפול הנכון.
    אולי ההבחנה של דלקת דרכי נשימה העליונות אינה נכונה?
    בנוסף רציתי לשאול, יש לילד בעיה עם מיתרי הקול. ברגע שהוא צועק, הקול נעלם. האם זה קשור, מה הטיפול, והאם זה מסוכן?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיעול בלי ליחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול בלי ליחה - תגובה

    ד``ר יהושע דנינו
    26/11/2010

    שום מיכל,
    לפי תיאורך נראה שצריך לפנות לרופא ריאות ילדים שוודאי ידע לאבחן ולטפל בהתאם לממצאים שימצא. באשר לקול שנעלם, הטיפול הוא על ידי קלינאי תקשורת והבעיה אינה מסוכנת.
    הדרך לבחור רופא מתאים היא לבחון את אתרי האינטרנט של בתי החולים הציבוריים ולבדור מיהו הרופא שיש לו הניסיון הטוב ביותר.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו