מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- היפוקסמיה?שרון26/11/2010
קראאתי בפורם שילדים בעלי שקד שלישי מוגדל לוקים בהיפוקסמיה
בני נוחר האם א.א.ג יכול לדעת אם יש לו היפוקסמיה או שרק במעבדת שנה אפשר לדעת ?
איזה השלכות יש לזה על הניתוח
האם בניתוח מצב כזה הוא מסוכן יותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפוקסמיה? - תגובה
ד``ר יצחק ענתבי26/11/2010לירון שלום רב.
ההיפוקסמיה הינה מחסור חמצן בדם.
השקד השלישי קיים בגודל זה או אחר בכל הילדים ! גם במקרים של שקד שלישי מוגדל היכול לגרום לנשימה הרעשנית בשינה (נחירה), - כמו שקורה לבנך, אינו גורם לירידה בריווי החמצן בדם.
מה שיכול כן לגרום להיפוקסמיה הוא שקדים מוגדלים הגורמים לדום נשימה בשינה.
אם אינך מתרשמת מהפסקות נשימה בשינה, אין כל צורך להבדק במעבדת שינה.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני
שרון28/11/2010בהמשך לתשובתך
במעקב אחרי בני בשינה אכן הבחנתי שלפעמים יש לו הפסקות נשימה לא רבות ורק כששוכב על הגב
מה זה אומר לגבי סוג הניתוח
האם תמיד לפני ניתוח יש צורך במעבדת שינה?
ואיך זה משליך על רמת הסיכון בניתוח
אודה לך על תשובה מפורטת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה לתשובה
שרון29/11/2010:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני - תגובה
ד``ר יצחק ענתבי29/11/2010לירון שלום רב.
הפסקות נשימה לפעמים אינם מחייבים כריתה של שקדים, רק אם מצאת שיש לבנך כ 7 הפסקות בשעה, כשכל הפסקה היא מעל ל 7 שניות, רק אז יהיה צורך לשקול בדיקה במעבדת שינה.
כבתשובתי הקודמת, במקרה של נחירות ו / או נזלות מרובות מספיק יהיה לכרות את השקד השלישי.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני
שרון30/11/2010סליחהמראש על הנידנוד ...אבל אנני מבינה את הצורך במעבדת שינה..
הרי היא רק תאשש את מה שאני רואה בבית...
שאלה נוספת במידה ולבני יש הפסקות בנשימה כפי שציינת האם יש צורך לעשות את הניתוח בבית חולים שבו מחלקת טיפול נימרץ?למה?
האם הניתוח מסוכן יותר עקב כך?
בבקשה ענה לי אני מודאגת מאוד!!!!!
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה ענה לי
שרון30/11/2010:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה לתשובה
שרון01/12/2010:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה לתשובה - תגובה
ד``ר יהושע דנינו02/12/2010שלום לירון,
אינדיקציה למעבדת שינה היא במקרים של ספק הפסקות נשימה, או ספק בהגדלה של השקדים לגודל משמעותי. לכן, מציע לך להיוועץ עם מומחה א.א.ג שיבדוק את גודל השקדים ויחליט האם יש אינדיקציה למעבדת שינה.
במידה ויש תסמונת דום נשימה (תלוי בחומרה) יש להיוועץ עם מומחה א.א.ג באשר לשאלה היכן לבצע את הניתוח.
בכל מקרה הפורום תפקידו לסייע בהבנה ולא להחליף את חוו"ד של מומחה א.א.ג שיש לבדיקה הקלינית שיבצע חשיבות רבה.
כל טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני
שרון02/12/2010סליחה על הנידנוד ....אבל מדוע יש צורך במחלקת טיפול נימרץ בהנחה שיש דום נשימה חמור. מה הסיבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני - תגובה
ד``ר יהושע דנינו05/12/2010שלום לירון,
כשיש דום נשימה בשינה בדרגה חמורה, לאחר הניתוח יכולות להיות הפסקות נשימה ולכן במקרים מסויימים מומלץ ניטור בטיפול נמרץ.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני
שרון12/12/2010האם המצב דומה גם בניתוח של שקד שלישי בלבד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני - תגובה
ד``ר יצחק ענתבי12/12/2010לירון שלום רב.
התשובה לשאלתך - לא.
כמו שד"ר דנינו ביקש בתשובתו הקודמת, כדאי להמשיך ולתייעץ עם הרופא המקצועי
שבאיזור מגורייך.
תודה, ואיחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני
שרון15/12/2010תודה על העצה אני מחכה לתור אצל ד"ר מיכאל וולף
השאלות הם עד התור ....
סליחה על הנידנוד
ניראה לי שעליתי לכם על העצבים עם השאלות שלי
אז שוב סליחה!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)