דלקת חריפה בשקדים - משטח שלילי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת חריפה בשקדים - משטח שלילי
    רותי א
    16/12/2010

    שלום ותודה מראש על התגובה לשאלתי הדחופה
    בתי בת 12.5, 37 קג עם דלקת גרון חריפה (כאבים עזים ביותר ושקדים נפוכים עם הרבה מאוד מוגלה. המון נקודות ואזורים לבנים. וזה הלך והחמיר מלפני שלושה ארבעה ימים כשהתחיל החום וכאבי הגרון. התחיל בצד אחד ומשלשום בשני הצדדים) היא גם מפתחת במהירות חומים גבוהים (39.5 - 39.8). יום אחרי המשטח, הרופא ביקש להתחיל האנטיביוטיקה (רפאפן 500 X 2 ) בעקבות הסמפטומים האלה שתארתי. העניין שאתמול בערב, 24 שעות אחרי שהתחילה האנטיביוטיקה, תשובות המשטח הן שליליות. הופא שלה אמר שאם יהיה שלילי, להפסיק עם האנטיביוטיקה שמיותרת.
    מה אני עושה? האם במצב של גרון עם כמויות של מוגלה וכאבים כה עזים, עדיין להסתמך אך ורק על המשטח ולהפסיק האנטיביוטיקה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת חריפה בשקדים - משטח שלילי - תגובה

    ד``ר יצחק ענתבי
    16/12/2010

    רותי שלום רב.
    אני ממליץ שלפני ההחלטה על עצירת הטיפול האנטיביוטי, כדאי -כבר היום- לבצע ספירת דם +ספירה מבדלת, ולבקש לדעת גם אם יש מספר גבוה של לימפוציטים אטיפיים, כדי לשלול מחלת נשיקה או זיהום ויראלי. במקרה כזה יהיה אכן צורך בהפסקת הטיפול האנטיביוטי.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו