מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לגבי נזלת ופוליפנטע21/12/2010
שלום ד"ר,
ביתי בת 1.3. מאז שהיא הלכה לגן (בערך חודשיים) היא היתה חולה כבר כמה פעמים. בפעם האחרונה היא היתה עם נזלת ושיעול יותר מידי זמן. הלכנו לאאג. הוא בדק אותה וראה שיש לה הצטברות נוזלים (אם הבנתי נכון) - שאב אותם (זה היה בצבע צהוב-ירקרק) ופתח פקק באוזן אחת. בנוסף הוא אמר שגודל אצלה באוזן אחת פוליפ ונתן לנו הפניה לבדיקת שמיעה ורנטגן. ובינתיים אמר לעשות שתיפות עם מי מלח.
כל זה היה כל כל מהר שלא הספקתי לעכל את זה ולא לשאול שום דבר. אז בבקשה אם תוכל להבהיר לי כמה דברים:
1. מה זה פוליפ באוזן ומה סיכויים שזה יעבור לבד בלי ניתוח?
2. אם אחרי שרופא שאב נוזלים (מוגלה) היא עדיין מנוזלת - מה זה אומר? צריכים עוד פעם לשאוב?
3. כל פעם שהיא היתה חולה היינו אצל רופאת משפחה וכל פעם בדקו לה אוזניים ואף פעם היא לא אמרה לנו שיש פוליפ או נוזלים. רופא רגיל לא יכול לראות דברים האלה?
4. אף פעם לא היתה לה דלקת אוזניים (לפי רופאת משפחה)- אז למה נוזלים מצטברים ולמה הגענו למצב של שאיבה?
5. אה אם יש מצב שנגיע לניתוח "כפתורים"?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי נזלת ופוליפ - תגובה
ד``ר יצחק ענתבי21/12/2010נטליה שלום רב.
אני משוכנע שהרופא דיבר אתך על פוליפ באף (לוע האף), ולא באוזניים, את השאיבה הוא ביצע באף, זאת על פי החלק השני של מכתבך, בשאלה מספר 2 !ו
הנזלות שנישאבו אם לא טופלו או לא הוסר הגורם להם (פוליפים)- יחזרו שוב.
נדיר שבאוזן ללא דלקות אוזניים ברקע, ובגיל זה, יהיה פוליפ.
לגבי שאלה מספר 5 ניתוח כפתורים נעשה בעיקר בשני מצבים: במקרים בהם יש ליקוי שמיעה משמעותי, או במקרים של דלקות אוזניים חוזרות ואשר טיפול אחר לא מונע אותן.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך
נטע22/12/2010בוקר טוב ד"ר
סליחה על שאלה חוזרת אבל אני בטוחה ששאיבה נעשתה דרך אוזניים וגם באוזן אחד היה פקק והרופא אמר שיש פוליפ באוזן שיכול להפריע בשמיעה בעקבוד זה קיבלנו הפניה לבדיקת שמיעה ורנטגן. אז עד כמה זה רציני? ואיך רופאת ילדים לא ראתה את הבעייה כל פעם שבדקה אוזניים\אף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך - תגובה
ד``ר יצחק ענתבי22/12/2010נטליה שלום רב.
לאור סיפור המימצאים באוזניים, ועוד לפני ההפניה וביצוע בדיקת השמיעה, וצילום הרנטגן, אני ממליץ לפנות למומחה א.א.גרון לבירור המימצאים.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
