מצמוץ בעיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מצמוץ בעיניים
    אביגיל
    07/09/2011

    שלום רב,
    אני אמא לילדה בת שנתיים וחודשיים. יש לה היסטוריה של אינפנטיל ספאזם - היפסריתמיה שאובחנה בגיל 9 חודשים. טופלה בזריקות סינקטן ולאחר מכן התחלנו טיפול בלמיקטל עד היום. לא נמצאה סיבה ל - I.S - כל הבדיקות יצאו תקינות.
    המינון היום: 50 בוקר , 75 ערב. אנו מבצעים מדי פעם EEG בשינה והאחרון שבהם הראה קצת פעילות לא תקינה, על כן הנירולוג המטפל בנו העלה את המינון ל - 75 מ"ג בערב. כעת אנו במינון זה כבר שבועיים וחצי-שלושה ואני עכשיו שמה לב שביתי לפעמים ממצמצת בעיניים או יותר נכון סוגרת עיניים מדי פעם למשך שנייה או שניים. לי זה נראה מוזר היות וזה לא משהו שהיה בעבר.
    מה דעתך , האם זה משהו שדורש התערבות מיידית או טיפול כלשהו?

    אשמח לתשובה,
    בברכה,
    אביגיל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מצמוץ בעיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצמוץ בעיניים - תגובה

    פרופ' ברוריה גדעוני בן-זאב
    07/09/2011

    לאור עברה וגילה הצעיר צריך לשלול שהמצמוצים אינם ניתוקים קצרים על רקע פעילות אפילפטית .אני הייתי מציעה לבצע וידאו איאיגי קצר שבו ירשמו בעת ובעונה אחת המצמוצים ואיאיגי לראות אם המצמוצים קשורים בהפרעה חשמלית. ד"א האם במסגרת הבירור בתך עברה גם ניקור מתני ונבדקו רמות סוכר בנוזל השדרה?
    מאידך אין בהלה והבירור לא "היסטרי" בדחיפותו כי אין מדובר ב-SPASMS בגילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו