כתמים לבנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כתמים לבנים
    יעל
    02/03/2012

    בני בן שנה ו-3, תינוק חיוני, חינני ומתוק. הולך ואומר כ-20 מילים.
    בגיל 7 חודשים בערך ראינו על החזה שלו (בקו התפר בין החזה לבטן) שני כתמים לבנים - האחד בצורת אליפסה 1.5*0.5 ס"מ והשני עגול בקוטר של כחצי ס"מ.
    היינו אצל הרופאה שאמרה שכל עוד זה לא מתפשט אין מה לדאוג.

    לאחרונה שמעתי מחברה שלי שעל מקרה כזה שלחו את בנה לאולטראסאונד מוח כי זה עלול להעיד משהו שקשור לנוירולוגיה.

    בנוסף - בגיל 9.5 חודשים שמנו לב שבני מוציא את הלשון בעיקר לצד ימין - שוב בדקה הרופאה וראתה שהפעולות שלו סימטריות ולכן לא חשבה שצריך לעשות שום דבר עם זה. כיום מוציא את הלשון יותר מאוזן למרות שיש לי תחושה שכשהלשון יוצאת לצד ימין זה כאילו היא "נמשכת" לשם.

    האם יכול להיות בעיה נוירולוגית? אם כן איזו?

    תודה,
    יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כתמים לבנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כתמים לבנים - תגובה

    פרופ' אביבה פתאל-ולבסקי
    03/03/2012

    תפני לרופא עור שיראה באמצעות מנורת UV האם יש עוד כתמים.
    בהתאם לכך נחליט אם יש צורך לבצע בדיקות נוספות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו