התעלפויות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התעלפויות
    Elena
    12/09/2008

    שלום, הילדה שלי בת שנה וחודש בחודש אוגוסט ויולי קרה שאחרי בכי חזק היא התעלפה/לא נשמה לכמה שניות וחזרה לעצמה. עשינו בדיקת EEG וזאת התשובה: הרקע כללי מכיל פעילות טטא ודלתא לסרוגין. נרשמו גלי וי' וכשורי שינה. רושם כללי. תרשים שינה תקין. היום הילדה נפלה,בעת שניסתה ללכת, וקיבלה מכה במצח. כמובן היא התחילה לבכות מאד חזק ובעקבות הבכי איבדה את הכרתה לכמה שניות. כעבור כמה שעות, זה שוב פעם קרה כשהתחילה מאד לבכות ואיבדה את הכרתה לכמה שניות תוך כדי שהיא גלגה עיניים וכפות הידיים שלה קצת התכווצו-כמו ניסיון סגירת כף יד לתוך אגרוף (כך גם קרה לפני מס' שעות). 1. האם ניתן להבין שהבדיקה EEG תקינה? 2. האם ניסיון של סגירת כפות הידיים הניראה כמו עיוות, מקרה תקין במצבים כאלה? אם אפשר לקרוא לזה ככה... כמובן אנו ממתינים לתור לנוירולוג ילדים. תודה רבה על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התעלפויות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התעלפויות

    פרופ' ברוריה גדעוני בן-זאב
    15/09/2008

    תאור האיאיגי תקין.
    הארועים שאת מתארת תואמים BREATH HOLDING SPELLS ארועי עצירת נשימה תוך בכי האופייניים לגיל של ביתך ולעתים מסתיימים במעין התעלפות מלווה לעתים בהתמתחות קרהה או אפילו רעד קל. תופעה זו נוטה לחלוף עם הגיל ואם אינה מאוד שכחה אין צורך בטיפול. יש ממצאים בספרו שמראים שאם יש חוסר ברזל היא שכיחה יותר ומשתפרת במתן ברזל דרך הפה אם הרמה נמוכה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו