רמדיה אחרי 5 שנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רמדיה אחרי 5 שנים
    ניר
    25/10/2008

    שלום רב אביבה בניבן 5. ניזון מרדיה צימחית עד גיל 3 חודשים. למזלינו הרב, הוא ינק לסירוגין, וכנראה זה מה שהציל אותו... כבר מההתחלה הופיעו בעיות. קולות מוזרים בלילות. חוסר תיאבון. התפתחותו הייתה איטית, ופנינו לנורולוג ילדים בגיל חצי שנה. מגיל זה עבר טיפולי פיזיותרפיה, התעמלות מתקנת, ריפוי בעיסוק- עד היום. בגיל 3 שנים עבר התקף אפילפטי- והיה מחוסר הכרה למשך מספר שעות! כיום אנו מזהים בעיות מוטוריות וקוגניטיביות. לאחרונה עבר איבחון פסיכולוגי-דידקטי, ויקבל שעות שילוב בגן הילדים. דאגתינו רבה. הקשיים רק הולכים ומתרבים . הוא הילד היחיד בגן שאינו מזהה אותיות, ועדיין אינו כותב את שמו. צפינו בכתבה בערוץ2, ומאוד הזדהינו עם ההורים. חיפשנו את ההורים של הילדים שאכלו ונפגעו"קל". אנו נשמח לקבל תגובה, עיצה, נשמח להצטרף למחקרך, ובכלל כל תגובה תעזור לנו. בברכה ניר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רמדיה אחרי 5 שנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רמדיה אחרי 5 שנים

    פרופ' אביבה פתאל-ולבסקי
    26/10/2008

    לניר שלום
    קשה לי לתת עצות רק על סמך הפרטים שמסר בלי לראות את הילד.
    אשמח לעזר לך אם תשלח לי את המייל שלך ואוכל להפנותך לרופא מתאים באזור מגוריך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רמדיה אחרי 5 שנים תשובה

    ניר
    27/10/2008

    אביבה שלום המייל שלי[email protected] . נשמח לדעת מה קורה עם מחקרך, ואולי להצטרף ערב טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו