הליכה על קצות האצבעות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הליכה על קצות האצבעות
    הילה
    26/10/2008

    בתי בת שנה וחודש היא עדיין לא הולכת רק מסתובבת סביב השולחן,אני יציין שהיא ילדה חכמה מאוד מפותחת לגילה אך כל ההליכה שלה והעמידה שלה נעשית על קצות האצבעות! היא נבדקה היום ע"י נוירולוגית והיא הפנתה אותנו לעשות M R I היא טוענת שהיא רואה שהילדה מאוד מפותחת אבל מדאיג אותה שהיא מתוחה יותר ברגליים מהפעם האחרונה שהיא בדקה אותה לפני כשלושה חודשים ולכן היא רוצה לשלול tetehrd cord למרות שהיא חושבת שזה יכול להיות קיצור בגיד,רציתי לציין שהייתי אצל אורטופד (לא שמתמחה בילדים)והוא אמר שמבחינתו הכל תקין והוא הפנה אותי אליה (זה היה לפני 3 חודשים),אני מאוד חוששת ולא רגועה השאלה היא האם זה ממש נחוץ הM R I מכיוון שזה בהרדמה וזה מפחיד מאוד!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הליכה על קצות האצבעות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליכה על קצות אצבעות

    פרופ' ברוריה גדעוני בן-זאב
    26/10/2008

    אין זה סביר שבפורום ללא בדיקת הילדה תסתר הפניתה של נוירולוגית שבדקה אותה ולכן לא אוכל להמליץ לך כן או לא לבצע MRI הדרך היחידה לבדוק או לחזק את חשדה של הרופאה שבדקה היא בדיקה אצל נוירולוג נןסף אך לא המלצות על סמך תאור שלך כך שההחלטה בידיך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו