בעקבות הכתבה בערוץ 2

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעקבות הכתבה בערוץ 2
    אופירה שור
    29/10/2008

    ד"ר פתאל שלום. גם אני הייתי מודאגת אחרי הצפייה בכתבה בערוץ 2. בני בן 6 וחצי. הוא ינק עד גיל 9 חודשים ומגיל 4 חודשים שולבה גם רמדיה צמחית בתזונתו עד שהפכה לתזונה הבלעדית עד גיל שנה וחצי (אכל מעט מזון מוצק), זמן בו התפוצצה הפרשה. הרבה זמן הוא סובל מכאבים עזים בשוק הרגל, כאבים המופיעים בלילה, דבר הגורם להתעוררת ולבכי עז. כמו כן נופל פעמים רבות ורגליו "מעוטרות" בשריטות ופציעות. רופאת הילדים אמרה לנו בעבר שמדובר כנראה בכאבי צמיחה אך לאחר ששוחחתי איתה בעקבות הכתבה הציעה לפנות אליכם בבית חולים דנה לבירור. האם נראה לך רלוונטי לעניין התזונה ברמדיה ואילו בדיקות יש לבקש בהפנייה? תודה מראש. אופירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעקבות הכתבה בערוץ 2

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ' אביבה פתאל-ולבסקי
    01/11/2008

    לא אוכל להגיב ללא בדיקת הילד.
    תוכלי לפנות למרפאה בבי"ח לבדיקה יסודית של הנושא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו