טיקים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיקים
    מ
    31/10/2008

    שלום רב. אני בן 16 וחצי ורציתי לשאול על טיקים. לפני לפני יותר משנה התחילו לי טיקים שכללו תזוזות בלתי רצוניות של רגל למשל או של אצבעות וכל מיני שרירים ברגליים שהייתי מרגיש בהם טיקים ,אני ציין גם שהייתי מרגיש התכווצויות בשרירים בכל מיני אזורים בגוף. זה היה במשך תקופה של כמה חודשים והבנתי שטיקים חולפים ואת האמת עד היום מדי פעם יש לי טיקים שלא מפריעים לי בכלל וזה בסדר. היום בערב התחילו לי הרבה טיקים יחסית אם זה בידיים באגן וברגליים ואיכשהו אני שוב מפחד מזה וגם אם אני ירגע זה תוקף ואני מרגיש שזה חזר שוב לפעמים אני אפילו חושב שיש לי טיקים בפנים וזה עוד יותר מלחיץ אותי. רציתי לדעת קצת יותר על טיקים. ומה את יכולה להמליץ לי ? זה משהו שיעבור? לפעמים אני חושב גם על תסמונת טורט ואני לא יודע אם זה שייך אלי. אני הודה לך על תשובתך תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיקים

    מ
    01/11/2008

    שלום שוב. אני יציין שאני מרגיש טיקים גם בפנים זאת אומרת לא מצמוצים של ממש או עיוות בפנים אבל בוא נגיד ששמתי לב שקרה היום שמצמצתי והרגשתי שלא בשליטתי והרגשתי בהלה מסוימת שאני מרגיש בכל טיק וגם אני מרגיש נגיד איזה שריר שזז באף או תחושת טיק במצח ואפילו בסנטר . אם את מסתכלת על הכל את רואה פה צורך באבחון של נוירולוג והאם יש קשר לתסמונת טורט?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו