בדיקת EEG לאבחון בעיית קשב וריכוז

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת EEG לאבחון בעיית קשב וריכוז
    טלי
    03/12/2008

    שלום, בני בן 6 ובכיתה א' וכרגע אנו בתהליך של אבחונים לבעיית קשב וריכוז בשל בעיות רבות של אימפולסיביות, אגרסביות והתפרצויות זעם. כחלק מתהליך האבחון נשלחנו לסריקת גלי מוח. בסיכום הדוח האלקטרואנצפלוגרפי נכתב שהתרשים בלתי תקין בשל האטה קלה, כמעט מתמשכת ע"פ האזור האוקסיפטלי מימין. האם אוכל לקבל הסבר מה זה בדיוק אומר? תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • EEG

    פרופ' ברוריה גדעוני בן-זאב
    05/12/2008

    בד"כ אין צורך בבדיקת EEG בילדים החשודים להפרעת קשב ועוד יותר באילו עם המרכיב ההיפר אקטיבי אימפולסיבי אבל כבר בצעתם. בתרשים לפי שאת מתארת אין כל חשד להפרעה פרכוסית (אפילפטית) האטה ברקע לרוב בילד רגיל אינה משמעותית אבל אם מדובר בהאטה חד צדדית צריך להיות טיפה יותר זהירים במתן יעוץ מסוג זה על "גלי האינטרנט" ורצוי שנוירולוג ילדים יראה את הבדיקה עצמה ויחליט אם יש צורך בבדיקה חוזרת או בירור אחר בהתאם לבדיקת הילד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו