עיכוב בהליכה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עיכוב בהליכה
    שי
    19/01/2009

    שלום. בעוד כשבוע ימלאו לבתי שנה ושבעה חודשים, אנו מטופלים אצל נוירולוג מכיוון שנולדה עם היקף ראש קטן (31.5 ס"מ) היום 43 ס" מ. הילדה מטופלת גם בפיזיוטרפיה עקב איחור מוטורי כיום זוחלת על 6 במהירות, ונעמדת בכוחות עצמה אך עדיין איננה הולכת גם לא בתמיכה. מימדי גופה קטנים מעט והיא לא אכלנית גדולה שוקלת 9 ק"ג (עברה בדיקות דם לגדילה שהיו תקינות). אומרת מעל 15 מילים אם כי חלקן נאמרות מעט במשובש (למשל אבא אומרת בא, לימון אומרת מון וכו') היא מוחה כפיים, עושה קו- קו עושה שלום וכו'. עברה אבחון פסיכולוגי בגיל 14 חודשים שם נקבע שמתנהגת כמו בת 13 חודשים ואמרו לי שזה בסדר אפילו שיש פער של חודש. בפיזיוטרפיה אמרו שסובלת מגמישות יתר. הנוירולוג קבע שטונוס השרירים תקין אם כי מופחת מעט בברך שמאל. יש לבתי פחד מזרים והיא נצמדת אליי ומכסה את עיניה בכל פעם שאדם זר מתקרב אליה. מידי פעם היא מנדנדת את הגו קדימה ואחורה בעת שירים אך לא רק. שללנו אוטיזם (ברוך השם). השאלה איך אדע אם בתי סובלת מפיגור כלשהו והאם היא תלך בעתיד? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עיכוב בהליכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיכוב בהליכה

    פרופ' ברוריה גדעוני בן-זאב
    21/01/2009

    קשה מאוד לענות על שאלתך מבלי לראות את הילדה. לשאלה הספציפית אם תלך נראה לי שאם כרגע נעמדת וזוחלת סביר שתגיע להליכה בשנה הקרובה אבל אתה מתארת גם קשיים אחרים הם כבר דורשים הסתכלותישירה אחרת אסתכן בניחושים לא מקצועיים .כרגע האדם היחיד שיכול לענות על שאלות אלה הינו הנוירולוג המטפל בה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו