NF1 ופירכוס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • NF1 ופירכוס
    מיטל
    21/01/2009

    שלום רב, בני בן שנה ו-5 חודשים. נמצא במעקב לגבי חשד ל- NF1 .אין לו קריטריונים מלבד 4 כתמי קפה בחלב גדולים הנמצאים לרוחב הצלעות מצד שמאל לפי דרמטום.(אנו נמצאים במעקב אחת לשנה של רופא עור, עיניים, u.s בטן-עד כה הכל תקין) בנוסף, לפני כ-3 חודשים היה לו פירכוס שהתלווה לחום גבוה, אך מכיוון שהפירכוס היה רק ביד שמאל,נשלחנו ל- EEG שיצא לא תקין:" פעילות אפילפטיפורמית שמקורה כנראה במוקד פרונטלי ימני", נשלחנו ל-MRI שתודה לאל יצא תקין. הילד מתפתח יפה מאד מכל הבחינות- מוטורית, שפתית, תקשורתית. מאז לא היו פירכוסים נוספים ונאמר לי שייתכן וה- EEG יצא לא תקין מכיוון שהיה יחסית קרוב להתקף- שבועיים וחצי הפרש. מה דעתך?מה צריך לעשות הלאה? האם ייתכן ויש קשר בין הפירכוס ל-NF1? ואיך נדע בודאות האם יש או אין אפילפסיה ו- NF1? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    NF1 ופירכוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • NF1 ופרכוס

    פרופ' ברוריה גדעוני בן-זאב
    21/01/2009

    קודם כל על פי ההגדרה לבנך אין אפילפסיה כי היה לו פרכוס בודד ולצורך אבחנת אפילפסיה צריך לפחות שני פרכוסים .תמונת ה-EEG הלא תקינה היא בעלת משמעות לדעתי אינה קשורה בעובדה שהיה סמוך לפרכוס אם אכן זהו הממצא אלא מרמזת על איזשהי נטיה לפרכוסים חוזרים שכרגע אים לך הרבה מה לעשות לגביה.
    הקשר ל-NF1 לא ברור אך לא ניתן לשלול שישינו אם אין הפרעה בMRI וכמו כן עדיין לא עומד בקריטריונים לאבחנה זו1 NF גם כן. אז בינתיים תרגעי. תשארי במעקב נוירולוגי ונקווה לטוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו