מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- NF1 ופירכוסמיטל21/01/2009
שלום רב, בני בן שנה ו-5 חודשים. נמצא במעקב לגבי חשד ל- NF1 .אין לו קריטריונים מלבד 4 כתמי קפה בחלב גדולים הנמצאים לרוחב הצלעות מצד שמאל לפי דרמטום.(אנו נמצאים במעקב אחת לשנה של רופא עור, עיניים, u.s בטן-עד כה הכל תקין) בנוסף, לפני כ-3 חודשים היה לו פירכוס שהתלווה לחום גבוה, אך מכיוון שהפירכוס היה רק ביד שמאל,נשלחנו ל- EEG שיצא לא תקין:" פעילות אפילפטיפורמית שמקורה כנראה במוקד פרונטלי ימני", נשלחנו ל-MRI שתודה לאל יצא תקין. הילד מתפתח יפה מאד מכל הבחינות- מוטורית, שפתית, תקשורתית. מאז לא היו פירכוסים נוספים ונאמר לי שייתכן וה- EEG יצא לא תקין מכיוון שהיה יחסית קרוב להתקף- שבועיים וחצי הפרש. מה דעתך?מה צריך לעשות הלאה? האם ייתכן ויש קשר בין הפירכוס ל-NF1? ואיך נדע בודאות האם יש או אין אפילפסיה ו- NF1? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר NF1 ופרכוס
פרופ' ברוריה גדעוני בן-זאב21/01/2009קודם כל על פי ההגדרה לבנך אין אפילפסיה כי היה לו פרכוס בודד ולצורך אבחנת אפילפסיה צריך לפחות שני פרכוסים .תמונת ה-EEG הלא תקינה היא בעלת משמעות לדעתי אינה קשורה בעובדה שהיה סמוך לפרכוס אם אכן זהו הממצא אלא מרמזת על איזשהי נטיה לפרכוסים חוזרים שכרגע אים לך הרבה מה לעשות לגביה.
הקשר ל-NF1 לא ברור אך לא ניתן לשלול שישינו אם אין הפרעה בMRI וכמו כן עדיין לא עומד בקריטריונים לאבחנה זו1 NF גם כן. אז בינתיים תרגעי. תשארי במעקב נוירולוגי ונקווה לטוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

