דפלפט כרונו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דפלפט כרונו
    אמא
    25/01/2009

    מזה כחצי שנה אנו משתמשים בדפלפט כרונו התחלנו במינון נמוך של 1750 מחולק לפעמיים ביום בהתחלה הרמה גבוהה קרוב ל-90 והיו פחות פירכוסים אבל היו עדיין , אחרי תקופה חזרו הפירכוסים לתדירות גבוהה יותר מדדנו רמת תרופה והיא ירדה ל-70 ואז הוספנו מינון , "הסיפור" הזה היה חזר על עצמו שלוש פעמים וכל פעם הוספנו מינון . כרגע אנחנו שותים 1250 מ"ג בוקר ו1250 מ"ג ערב לדפלפט הוספנו למיקטל זה כבר שבועיים . שאלותי הם: מדוע רמת הדפלפט יורדת? אנחנו כרגע על מינון מאוד גבוה מי מבטיח לי שהרמה לא תרד שוב? האם הלמיקטל יעזור לשמור את הרמה ? אני מבינה ששניהם "עובדים" על אותה פעולה משובשת שם במוח שגורמת לפירכוס תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דפלפט כרונו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דפלפט כרונו

    פרופ' ברוריה גדעוני בן-זאב
    26/01/2009

    האמת שדי מפתיע שהרמה יורדת בד"כ בדפלפט היא נשמרת לאורך זמן ואין צורך לרדוף אחריה. למיקטל מביא לעליית רמת דפלפט וחיזוק השפעתו כך שהשילוב הדיוני כל זמן שאין התקפים. בנוכחות מינונים כאלה של דפלפט הייתי בודקת רמת קרניטין בדם ומוסיפה אם נמוך (תבקשי מהרופא) כמובן שאם המגמה היתה ירידה צריך לבדוק שוב רמות לאחר חודש של המינון הנוכחי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו