מסטמיה גרביס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מסטמיה גרביס
    שי
    30/01/2009

    בתי בת שנה ושבעה חודשים. כשהייתה בת כמה חודשים שמתי לב לפזילה קלב בעין ושהעפעף מעט צונח (בעין אחת). זה מחמיר בזמן חשיפה לשמש וכשהיא עייפה. היינו אצל רופא עיניים שטען כי אינו רואה פזילה (גשר אף רחב) וכי העפעף אינו מכסה את ציר הראייה אך אמר כי אם אינני רגועה יפנה אותנו לבדיקה מעמיקה יותר בביה"ח. מכיוון שבתי עדיין אינה הולכת גם לא סביב רהיטים אך נעמדת בעזרתם, אני מאוד מודאגת שכן שמעתי על המחלה הנ"ל, בתי מריירת המון, בעלת גמישות יתר, אך נוירולוג שבדק אותה אמר כי טונוס השרירים שלה תקין מעט מופחת בברך שמאל. היא לא אוכלת הרבה אוכלת קצת מכל דבר שוקלת רק 9 ק"ג אך לפני כמה זמן שמתי לב שלפעמים בזמן בליעה היא מעין מתאמצת, עוצמת את עיניה. האם יכול להיות שיש לה מחלה כזו? איזה עוד סימפטומיים צריכים להתקיים. תודה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מסטמיה גרביס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיאסטניה גראביס

    פרופ' ברוריה גדעוני בן-זאב
    31/01/2009

    קודם כל שם המחלה הוא מיאסטניה גראביס.
    צניחת עפעף בודד קבועה מגיל צעיר נדיר ביותר שתייצג את המחלה אבל אם התאורים שאת מוסרת הם אכן נכונים ולא נובעים מחרדה שלך וחיפוש אחר סימנים אחרי שקראת באתרים השונים הילדה צריכה להבדק על ידי נוירולוג ילדים .סמנים נוספים הם התעייפות במשך היום כלומר החרפה של הסימנים בשעות המאוחרות של היום והעלמותם או היותם קלים בהרבה בשעות הבוקר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו