אוטיזם ואפילפסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוטיזם ואפילפסיה
    אורה
    10/03/2009

    שלום רב, בני בן ה5.5 מאובחן כאוטיסט. בבדיקת הEEG האחרונה שעשינו לו (שעתיים) בשינה נצפתה פעילות אפילפטיפורמית של יז גל איטי נמוכת אמפליטודה באיזור פרונטוטמפורלי ימיני ללא קורלציה קלינית. (הEEG הקודם היה בגיל שנתיים לזמן קצר ולא נמצא כלום) הבנתי שאין ארועים אפילפטים ורק סוג של פעילות.. האם טיפול תרופתי יוכל לעזור לבני בשיפור יכולות קוגנטיביות ושפתיוית? האם יש קשר בין הדברים? (אנחנו רואים רק התנתקויות מדי פעם ובעיות בשינה) אך היכולת הקוגנטיבית והשפתיתי שלו מאד נמוכה. תודה רבה- אורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוטיזם ואפילפסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוטיזם ואפילפסיה

    פרופ' ברוריה גדעוני בן-זאב
    10/03/2009

    נושא מאוד מורכב א. חשוב לדעת אם הנתקים אפילפטיים וזה צריך להעשות בעזרת וידאו EEG.2. חשוב להעריך מה תדירות הפעילות האפילפטיפורמית אם מאוד נמוכה והנתקים אינם אפילפטיים סביר להניח שאין לה השפעה על תפקודו אם פעיל מרוד צריך לשקול. יש טעם בהתייעצות אצל נוירולוג ילדים שתחום התמחותו העיקרי אפילפסיה כדי לדון בדרכים נוספות להערכת משקל ההפרעה האפילפטית ושיקול של טיפול תרופתי. לא כל הפרעה אפילפטיפורמית ב-EEG בילד עם אוטיזם מחייבת טיפול תרופתיו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו