בעיית ראיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית ראיה
    הילה
    15/03/2009

    שלום רב, במשך שנה קורה לי פעם בחודש -חודשיים שאני לא רואה כמעט כלום בעין שמאל. אני מרגישה שאני לא רואה טוב ואז אני עוצמת את עין ימין ובעין שמאל אני רואה כמו מסך אפור-שחור ואני רואה אנשים כמו צללים, (קצת קשה להסביר). כשזה קורה זה עובר בהדרגתיות עד שאני חוזרת לראות לגמרי. עד עכשיו דיי הדחקתי את זה כי זה קרה כל פעם לחצי דקה בערך לאחר מכן לא כאבה לי העין והכל היה כרגיל, פשוט חיכיתי שזה יעבור.. שבוע שעבר קמתי בוקר אחד עם כאבים חזקים בעין. הרגשתי שכואב לי מאחורי העין, כמו לחץ כזה. באותו יום בערב זה קרה לי שוב ולא ראיתי בערך 2 דקות, שזה הרבה יחסית, וממש נלחצתי. הייתי אצל רופא עיניים רק שבוע שעבר והוא לא ראה בעיה. הוא נתן לי הפניה לנוירולוג ולבדיקת שדה ראיה. שאלתי היא האם זאת באמת יכולה להיות בעיה נוירולוגית? ואם כן, סביר שהיא חמורה לפי הסימפטומים? אודה מאוד לתגובתך, הילה (17.5)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית ראיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספה

    הילה
    19/03/2009

    בדיקת שדה ראיה תקינה לגמרי. תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית ראיה

    פרופ' ברוריה גדעוני בן-זאב
    20/03/2009

    חשוב ביותר שתיבדקי ולאור הופעת הכאב בנוסף לאיבוד בראיה סביר שתשלחי להדמיה של ארובות עיניים אם במקרה לא תשלחי על ידי הנוירולוג ל-MRI תבקשי הפניה לנוירואופטלמולוג .הדבר מחייב בדיקה במיוחד אם מדובר בתופעה שקורית רק בעין אחת ותמיד באותה עין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו