אפלפסיה ילדים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אפלפסיה ילדים
    רוחמה
    10/04/2009

    לפני כחודשיים התגלה אצל בני הקטן בן 4 מחלת האפלפסיה בעקבות בדיקת EEG קיבלנו טיפול תרופתי של דפלפט התחלנו במינון של 80 מ'ל ולאחר מכן עלינו ל120 מ'ל במשך כשבועיים בדפלפט הילד עדיין קיבל התקפים ואז חזרנו לביקורת בב'ח רמבם ואז נאמר לנו להפחית את מינון הדפלפט ל80 מ'ל ולתת למיקטל 5 מ'ל ולאחר שבוע לעלות את מינון הלמיקטל ל 10 מ'ל אבל הילד עדיין מקבל התקפים ואפילו ניראה לי שהטיפול הזה ממריץ את הילד.
    א. מה עליי לעשות?
    ב. האם להמשיך את הטיפול הנ'ל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפלפסיה ילדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילפסיה בילדים

    פרופ' אביבה פתאל-ולבסקי
    13/04/2009

    כמובן שלא ניתן לתת המלצות לטיפול דרך הפורום ללא בדיקת הילד ותרשימי EEG
    ככלל מינון דפלפט יכול להיות יותר גבוה מהמצוין (הכונה כנראה למג' ולא מ"ל) על מנת לקבל תגובה.
    אם מחליטים לשנות תרופה ולתת שילוב עם למיקטל אז יש לתת את הלמיקטל במינון קטן מהרגיל ולעלות כל שבוע או שבועיים עד להפסקת הפרכוסים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו