הפרעה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעה?
    לילי
    05/05/2009

    שלום, בני בן שנה ו10 חודשים, ילד בריא וחכם. התחיל לדבר בערך מגיל שנה וחודש. עכשו הוא אומר משפטים בני 3-4 מילים. זכרון שלו מדהים. מספיק פעם או פעמים להגיד מילה והוא כבר ידע לבטא אותה במדוייק. הבעיה היא שהרבה דברים מפריעים לו, נראה לי באופן אובססיבי. דלת של חדר פתוחה - מבקש לסגור. פתח חלון פתוח- מבקש לסגור. משהו נופל - מיד צריך להרים. הולכים איתו ברחוב ופח הזבל התקעם - הוא אומר - עקום/מקולקל. אלו מעט דוגמאות שהוא מתעקש עליהם, לא מוותר עד שנעשה את שביקש. הם זאת בעיה? אובססיה, הפרעה? תסמונת כלשהי? אודה לתשובתכם , אם זה לא הפורום הנכון אודה אם תפנו אותי לפורום הנכון. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעה

    פרופ' ברוריה גדעוני בן-זאב
    06/05/2009

    זה לא עני של פורום אם מדובר בילד תקשורתי המעונין בקשא עם אנשים איני רואה כל סעיה בנטיה הקצת כפייתית שלו בהחלט יכול להיות פזה חולפת או משקפת נטיות אישיותיות ולא הפרענ בעלת משמעות. הוא צעיר מידי לטעמי לאור ההתפתחות היפה שלו פרט לכך כדי להדביק לו כותרות.אבל אם את מודאגת הגורם לפנות אליו הוא לא פורום אלא פסיכולוג ילדים מנוסה לגיל הרך שאני מקווה שירגיע אותך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו