childhood absence epilepsy

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • childhood absence epilepsy
    רעות
    05/05/2009

    שלום רב - ברשותכן מספר שאלות
    1) באילו אחוזים (סדר גודל) בדיקת EEG שגרתית מאתרת אפילפסיה מסוג זה?
    2) היה והבדיקה השגרתית אינה מאתרת את התבנית האופיינית והסיפור הקליני הינו סוגסטיבי לסוג זה של אפילפסיה, האם יתבקש הילד לעבור video EEG או EEG על פני 24 שעות ?
    3) האם גם כשמסתמן כי תדירות ההתקפים הינה מעטה (יחסית) עדיין תהא המלצה להתחיל טיפול תרופתי?
    4) מה אחוז הילדים בהם מדובר בתופעה החולפת לחלוטין עם השנים?
    5) האם באופן עקרוני ניתן להזמין תור לנוירולוג בו ביום בו בוצעה בדיקת ה - EEG או שמא יש צורך להמתין לפיענוח של המכון בו בוצעה הבדיקה?
    אודה מאד על תשובתכן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    childhood absence epilepsy

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CHILDHOOD ABSCNECE

    פרופ' ברוריה גדעוני בן-זאב
    06/05/2009

    הבדיקה השגקתית לרוב מזהה את ההפרעה אם היא ארוכה מספיק בתלות בתדירות הארועים אם יש סיפור סוגסטיבי ואולי ניתן להפיק את הנתק בנישום יתר לא חייבים וידאו ניתן פשוט לחזור על הבדיקה וידאו איאאייגי פשוט ארוך יותר וכן אם הארועים אינם אפילפטים או שהם אינם אבסנס אלא פרכוסים חלקיים מ ורכבים ניתן לאפיינם.בד"כ גם בנוכחות תדירות התקפים נמוכה מומלץ טיפול ולרוב אין אבסנס שבו יש ארוע בשבוע אלא תמיד לפחות מספר פעמים ביום באבסנס פשוט מעל 50 אחוז חולף עם השניםץ ניתן לקבוע תור לנוירולוג בכל זמן אבל איני יודעת מה זמינותו נוירולוג מתאים ידע לקרא את בדיקת ה_איאיגי ללא פענוח חיצוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו