תסמונת לנוקס גסטו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תסמונת לנוקס גסטו
    אמא
    07/05/2009

    לד"ר בן זאב מודה לך מאוד על תגובותייך ותשובותייך בפורום זה הייתי לי לעזר רב בחודשיםהאחרונים והארת את עיני בתשובותייך , תודה לך.

    ולשאלתי בעבר שאלתי .בפורום זה לגבי תסמונת לנוקס גסטו שבני בן 16 מאובחן בה וסיפרתילך שרק בגיל 15 אובחן כי לפני זה לא היו פירוכוסים.
    בני שותה דפלפט ולמיקטל בתוספת קרניטין. האפילפסיה מתבטא בעיקר בריפיונים מס' רב של פעמים ביום ונפילות (איבוד של טונוס) בעבר שתה טופמקס קפרה קלונקס ודיאטת אטקינס שלא עבדו כלל אלא לפי דעתי רק החמירו את המצב.
    בעבר עניתי לי שיש הפוגות בתסמונת זו למה הייתה כוונתך ?
    האם יהיה מצב שיהיה מאוזן שלא יהיו לו פירכוסים כלל ימים ,חודשים ארוכים או שנים ופתאום שוב יחזור לפרכס? למה התכוונת שאמרת יש תקופות של רגיעה?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תסמונת לנוקס גסטו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנוקס גסטו

    פרופ' ברוריה גדעוני בן-זאב
    07/05/2009

    כמובן שמהלך של תסמונת לנוקס גסטו המתחילה בגיל 15 אינו מאוד מוכר כי הינו מאוד נדיר הערכתי היא שאם אכן זו אבחנתו בעשור הקרוב אם יהיו הפסקות בפרכוסים הן יהיו למשך שבועות עד חודשים ואז סביר שיתחדשו. יכול להיות שבגילאים גבוהים יותר (לכיוון 25-30 תהיה רגיעה משמעותית יותר. אך הדבר השנוא עלי ביותר במקצועי הוא לשחק את הנביא קל לי בהרבה לפתור בעיות עכשויות ולקוות לטוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו