טיקים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיקים
    אמא מודאגת
    19/05/2009

    שלום רב!!
    בני בן 4.5 ומאז היותו בן מספר חודשים היה שוכב על גבו ודופק עם רגליו על הרצפה במשך מספר דקות והיה קשה להפסיקו ממעשה זה. תופעה זו נימשכה מספר פעמים ביום , ולאחר שהחל ללכת בגיל 1.8 חודשים תופעה זו פסקה והחלה תופעה חדשה של ניפנופי ידיים בעת התרגשות והתלהבות בעיקר התלהב מדברים מסתובבים שראה כגון: מאוורר,מכונת כביסה ואז היה מנפנף עם ידיו לצדדים מטה מעלה. תופעה זו נימשכת עד היום כמעט מידי יום בעת משחק במחשב , בצפייה בטלויזיה וכן נוספו תופעות חדשות של קפיצות במקום ותנועות של הצוואר מטה ומעלה אף לעיתים קרובות יותר.דבר נוסף שבני נוהג לעשות מספר פעמים ביום בערך כשנתיים זה ריצה בבית מצד לצד מהקיר לדלת ובזמן הריצה נראה מנותק מהסביבה,שקוראים לו אינו עונה עד אשר מרימים את הקול או עוצרים אותו ממעשיו ואז מתייחס לסביבתו.נראה כאילו הוא זקוק לריצה הזו, מעין צורך.
    ישנם תקופות טובות יותר , אך לרוב תופעות אלו נימשכות כמעט מידי יום.
    לא שמעתי תלונות מהגננת, נראה שבגן התופעות לא בולטות.
    בני ילד מאוד חכם וסקרן הנוהג לשאול המון שאלות על כל דבר.הבנתי מהגננת שמתקשה במוטוריקה עדינה, מטופל בריפוי ועיסוק אך מבחינה שכלית נבון מאוד.
    מהי אבחנתכם לתופעות אלו? מה ניתן לעשות? האם כדאי ללכת לנוירולוג לביצוע EEG?
    ומהי בכלל EEG??והאם יש סיכוי שתופעות אלו יחלפו לגמרי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיקים

    פרופ' ברוריה גדעוני בן-זאב
    19/05/2009

    את מדברת על התנהגות סטראוטיפית ואולי התחלת טיקים. אין צורך ב-EEG לדעתי . ולכן לא אפליג בהסברים מהו EEG. אם הילד תקשורתי, חברותי איני רואה צורך בבדיקה נוירולוגית או התפתחותית אם ישנן בעיות תקשורת (למרות שפה טובה) יש מקום להערכה כזו והכוונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה

    אמא מודאגת
    19/05/2009

    תודה על תשובתך,
    אך מה זאת אומרת התנהגות סטיריוטיפית?
    האם כוונתך להתחלת תיקים שילוו אותו לגיל מבוגר או שהתופעה תחלוף? ואם כן באיזה גיל בערך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו