התיעצות חשובה אני מיואשת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התיעצות חשובה אני מיואשת
    נירה
    19/05/2009

    ביתי בת 12 עם אפילפסיה מיוקלונית שכנראה לא מגיבה לטיפול תרופתי
    קבלה דפלפט קפרה למיקטל אוספולוט פריזיום ועכשו היא עם טופמקס במינון
    של 150 ערב ו100 בוקר ישנה הטבה אך לפעמים יש קפיצות בבוקר וגם אחרי מקלחת
    האם זה מוכר לך?
    זה לא נעלם לגמרי הבנתי שבאפילפסיה מסוג זה קל לטפל וגם במינון נמוך של תרופה
    אז למה אצלנו זה לא עובד מה לעשות אני פוחדת שהקפיצות יתפתחו להתקף כמו שכבר קרה
    כמה פעמים .

    אנחנו חיים בפחד ולא מתפקדים רוב הזמן צמודים אליה
    אנא תשובתך מה ניתן לעשות האם נתקלת במקרה כזה שהטיפול התרופתי לא עוזר במיוחד
    באפילפסיה מיוקלונית . האם האפילפסיה ממשיכה לכל החיים או שעוברת באיזה שלב בחיים.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התיעצות חשובה אני מיואשת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילפסיה מיוקלונית

    פרופ' ברוריה גדעוני בן-זאב
    21/05/2009

    אכן טוןפלה ברוב התרופות האפשריות .ישנה תת קבוצה של חולים עם אפילפסיה מיוקלונית שפירה שבהם קשה לטפל ובעיקר נותרות הקפיצות המיוקלוניות. אולי כדאי לשלב טופמקס + פריזיום , יש אפשרות לחשוב גם על זוניסמיד וכן על דיאטת אטקינס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו