טיקים - מצמוצים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיקים - מצמוצים
    מושית
    28/06/2009

    שלום רב. בתי בת השבע סבלה לפני שנתיים בערך ממצמוץ בעין. הדבר הדאיג אותי מאד, וחלף באופן טבעי אחרי חודש לערך. מאז בגדול היא לא סבלה מזה, ובימים האחרונים זה חזר, אם כי בחלקים מסוימים של היום בלבד. אני מבינה, וכך נעניתי בעבר, כי זו תופעה שכיחה אצל ילדים שנוטה לחלוף, ואם כך ניחא. חששי הוא שבגלל הנטייה היא בסיכון שזה יחזור בגיל מאוחר יותר ואז ילווה אותה כל חייה. שאלתי היא האם חששי מבוסס, או שמא האם לאחר שזה הוכיח שזה בא והולך הסיכון לכך לא משמעותי? האם אנשים שסובלים בגיל מבוגר מטיקים קבועים הם למעשה אותם אלה שכילדים סבלו מטיקים או שאין קשר הכרחי בין הדברים? בקיצור, האם היא בקבוצת סיכון לסבול מטיקים קבועים בהמשך? הדבר מדאיג אותי מאד, ומודה מראש על התייחסותכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיקים - מצמוצים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיקים

    פרופ' אביבה פתאל-ולבסקי
    02/07/2009

    טיקים הינם תופעה שכיחה בילדים. טיקים מתגברים במצבי לחץ ונוטים להעלם מעצמם ולחזר לעיתים בצורה שונה. אין הדבר מרמז שתסבול מטיקים בגיל מבוגר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו