סוגיהתקפים לאחר טיפול תרופתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סוגיהתקפים לאחר טיפול תרופתי
    שירלי איילון
    27/07/2009

    שלום וברכה, יש לנו ילד בן 7 שלראשונה בחייו עבר 2 התקפים עם פירכוס בשעות הבוקר במרחק של 3 ימים אחד מהשני בהתקף השני הוא הושפז לבדיקות יותר מקיפות ועשה EEG סמוך לארוע בעין כרם לפי הערכת הנוירולוג של ביה"ח יש לו אפילפסיה טוני קלוני והוא נתן לנו כדור דפלפט פעמיים ביום 200 מ"ג .מיותר לציין את התקופה הקשה שכל המשפחה עברה ,החששות והפחדים שעוד רגע זה יכול לקרות ושאי אפשר לעזוב אותו לבד... היום בבוקר לאחר שבועיים מההתקף השני הוא ישב בכסא שבמטבח והתחיל לבהות בצורה מוזרה בנקודה אחת והרים עניים למעלה פחות מדקה היה מנותק לגמרי ולא ענה לי ואז הוא השתעל הרמתי אותו והוא פשוט נרדם...
    שאלתי היא האם לעשות את הEEG הנוסף שקבענו בשינה או רגיל היות וכל ההתקפים בבוקר והוא זז הרבה בלילה?
    האם זה בכלל התקף? ואם כן הוא קל? האם זה אומר שהתרופה לא משפיעה?? מה עושים?? לא לעזוב אותו לבד בכלל?? יש לי תור לנוירולוגית פרטית רק באמצע אוגוסט ואני אכולת דאגה... אשמח לתשובה בהקדם...שירלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקפים אפילפטים

    פרופ' ברוריה גדעוני בן-זאב
    28/07/2009

    כדי לדעת אם התרופה עובדת במקרה של דפלפט יש לבדוק קודם כל רמות בדם ואם נמוכות יש לנסות להעלות מינון
    האיאיגי צריך להיות בערנות ושינה כי כך קל יותר לקבוע את סוג האפילפסיה
    וכן כשמתחילה מחלה אפילפטית משגיחים יותר בהמשך ברוב המקרים מושגת שליטה בהתקפים ואז אפשר להרגע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו