התייעצות לגבי סרוקוואל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות לגבי סרוקוואל
    ורדה
    16/08/2009

    שלום,

    בני בן 8, לוקה באוטיזם, בתיפקוד נמוך, תזזיתי וקופצני, מבצע התנהגות גרייה עצמית של נפנוף בחוט המלווה בווקאליזציה של צעקות חזקות בתדירות גבוהה בזמנים חופשיים, מתקשר באמצעות ג'סטות ותמונות PECS, אומר מילים בודדות. לפני כשלושה חודשים ניסינו במשך חודשיים רספרידאל - ללא הואיל ומלפני שבועיים במלצת נוירולוג התחיל לקבל סקורוואל ללא כל השפעה. בנוסף לחוסר השקט לאחרונה החלו להופיע התקפי זעם עם טופוגרפיה של התנהגויות אלימות כלפי הסובבים (מכות, משיכות שיער).
    שאלותיי: האם שבועיים זה מספיק זמן כדי להחליט שאין השפעה?
    האם יש תרופה כלשהי שהוכחה כיעילה לילדים המצויים בתנועה תמידית או שבעצם זה תהליך של ניסוי וטעייה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות לגבי סרוקוואל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרוקאוול

    פרופ' ברוריה גדעוני בן-זאב
    17/08/2009

    אין תרופה אחת שחד משמעית מרגיעה ילדים עם קשיים כשל בנך אלא ישנה רשימה של תרופות שיש להם סיכוי להרגיע ולמתן ללא אפקט מרדים משמעותי ואותן מנסים .לגבי האפקט של הסרוקוואל הייתי מחכה שבוע-שבועיים נוספים ואם אין שיפור פונה לרופא שרשם אותה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו