מודאג

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מודאג
    אבאלה
    06/12/2009

    בני בן שנתיים ושלושה חודשים התפתחות תקינה .
    לאחרונה הגננת הסבה את ליבנו שהוא לא עונה שקוראים לו, גם בבית לעיתים צריך לקרוא לו כמה פעמים עד שיגיב. וגם שיענה על שאלות צריך לעיתים לחזור עליהן. יש שאלות שהוא כבר מכיר ושולף את התשובה, על שאלות חדשות לוקח לו זמן לענות.
    הוא גם לא יוצר עדיין קשר ולא משחק ביחד עם ילדים אחרים אבל עם בני שמשפחה המבוגרים הוא נהנה ומשחק ויוצר קשר עין הכל כרגיל...
    הוא נכנס לגן רק בתחילת השנה הזאת ( 3 חודשים ).
    כמו כן הוא לא רוכב על בימבה או תלת אופן או כל דבר אחר. יש לו זכרון מדהים והוא זוכר בעל פה כל סיפור שמקריאים לו וגם את כל השירים בגן. אותם הוא שר לאורך כל היום.
    האם יש חשש לאספרגר ? PDD ? יש לי אספרגר במשפחה ( בן דוד) ולכן מאוד חושש.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מודאג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודאג

    פרופ' ברוריה גדעוני בן-זאב
    07/12/2009

    קודם כל צריך לעשות בדיקת שמיעה!!!
    אולי ישנה ירידה בשמיעה שגורמת לחוסר התגובה. אם לאחר תקופת הסתגלות נוספת בגן ימשיכו להצפות התנהגויות לא חברתיות יהיה מקום לפנות להערכה בהתפתחות הילד אבל לא צריך להבהל אפשרי שמדובר בשלב התפתחותי
    ,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זאת לא השמיעה

    אבאלה
    28/12/2009

    פנינו לאבחון באסף הרופא אבל זה לוקח זמן....
    משאלון ראשוני ששאלו אותנו ניכר שהוא עדיין לא מפתח משחק חוויתי .וכאמור עדיין לא משחק עם בני גילו. וכאשר נוסעים במכונית הוא אוהב להצביע על הרמזורים ולהגיד את הצבע שלהם.
    כמו כן, לפעמים הוא חוזר על משפטים שהוא שמע אותנו אומרים אבל לאו דווקא בהקשר הנכון..
    האם ילדים "רגילים" עושים את זה ?
    אמרו לנו שצריכים לשקלל את התשובותבהתאם לגיל הילד _ שנתתים ו4 חודשים) ולא ניתן להגיד שומדבר בשלב זה.
    האם ההתנהגות שלו חריגה לבני גילו?
    כל השאר נראה תקין - מדבר טוב , יוצר קשר עין ,מתקשר את רצונותיו..

    האם יתכן אבחון "שגוי" בגיל כזה? לשני הכוונים. שאין כלום ויאובחן PDD או שיש PDD ויגידו שהכל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זאת לא השמיעה

    פרופ' ברוריה גדעוני בן-זאב
    30/12/2009

    פרט מלומר לכם שרצוי שיבדק על ידי נוירולוג או רופא התפתחותי לא עושה אבחנות מסוג זה באינטרנט.
    בנוסף להשכלה כללית כן יכולה להשתנות תמונת PDD בגיל צעיר ולהראות נורמלית ותקינה בגיל אחר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זאת לא השמיעה

    אבאלה
    28/12/2009

    פנינו לאבחון באסף הרופא אבל זה לוקח זמן....
    משאלון ראשוני ששאלו אותנו ניכר שהוא עדיין לא מפתח משחק חוויתי .וכאמור עדיין לא משחק עם בני גילו. וכאשר נוסעים במכונית הוא אוהב להצביע על הרמזורים ולהגיד את הצבע שלהם.
    כמו כן, לפעמים הוא חוזר על משפטים שהוא שמע אותנו אומרים אבל לאו דווקא בהקשר הנכון..
    האם ילדים "רגילים" עושים את זה ?
    אמרו לנו שצריכים לשקלל את התשובותבהתאם לגיל הילד _ שנתתים ו4 חודשים) ולא ניתן להגיד שומדבר בשלב זה.
    האם ההתנהגות שלו חריגה לבני גילו?
    כל השאר נראה תקין - מדבר טוב , יוצר קשר עין ,מתקשר את רצונותיו..

    האם יתכן אבחון "שגוי" בגיל כזה? לשני הכוונים. שאין כלום ויאובחן PDD או שיש PDD ויגידו שהכל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זאת לא השמיעה

    אבאלה
    28/12/2009

    פנינו לאבחון באסף הרופא אבל זה לוקח זמן....
    משאלון ראשוני ששאלו אותנו ניכר שהוא עדיין לא מפתח משחק חוויתי .וכאמור עדיין לא משחק עם בני גילו. וכאשר נוסעים במכונית הוא אוהב להצביע על הרמזורים ולהגיד את הצבע שלהם.
    כמו כן, לפעמים הוא חוזר על משפטים שהוא שמע אותנו אומרים אבל לאו דווקא בהקשר הנכון..
    האם ילדים "רגילים" עושים את זה ?
    אמרו לנו שצריכים לשקלל את התשובותבהתאם לגיל הילד _ שנתתים ו4 חודשים) ולא ניתן להגיד שומדבר בשלב זה.
    האם ההתנהגות שלו חריגה לבני גילו?
    כל השאר נראה תקין - מדבר טוב , יוצר קשר עין ,מתקשר את רצונותיו..

    האם יתכן אבחון "שגוי" בגיל כזה? לשני הכוונים. שאין כלום ויאובחן PDD או שיש PDD ויגידו שהכל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו