מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מודאגאבאלה06/12/2009
בני בן שנתיים ושלושה חודשים התפתחות תקינה .
לאחרונה הגננת הסבה את ליבנו שהוא לא עונה שקוראים לו, גם בבית לעיתים צריך לקרוא לו כמה פעמים עד שיגיב. וגם שיענה על שאלות צריך לעיתים לחזור עליהן. יש שאלות שהוא כבר מכיר ושולף את התשובה, על שאלות חדשות לוקח לו זמן לענות.
הוא גם לא יוצר עדיין קשר ולא משחק ביחד עם ילדים אחרים אבל עם בני שמשפחה המבוגרים הוא נהנה ומשחק ויוצר קשר עין הכל כרגיל...
הוא נכנס לגן רק בתחילת השנה הזאת ( 3 חודשים ).
כמו כן הוא לא רוכב על בימבה או תלת אופן או כל דבר אחר. יש לו זכרון מדהים והוא זוכר בעל פה כל סיפור שמקריאים לו וגם את כל השירים בגן. אותם הוא שר לאורך כל היום.
האם יש חשש לאספרגר ? PDD ? יש לי אספרגר במשפחה ( בן דוד) ולכן מאוד חושש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מודאג
פרופ' ברוריה גדעוני בן-זאב07/12/2009קודם כל צריך לעשות בדיקת שמיעה!!!
אולי ישנה ירידה בשמיעה שגורמת לחוסר התגובה. אם לאחר תקופת הסתגלות נוספת בגן ימשיכו להצפות התנהגויות לא חברתיות יהיה מקום לפנות להערכה בהתפתחות הילד אבל לא צריך להבהל אפשרי שמדובר בשלב התפתחותי
,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזאת לא השמיעה
אבאלה28/12/2009פנינו לאבחון באסף הרופא אבל זה לוקח זמן....
משאלון ראשוני ששאלו אותנו ניכר שהוא עדיין לא מפתח משחק חוויתי .וכאמור עדיין לא משחק עם בני גילו. וכאשר נוסעים במכונית הוא אוהב להצביע על הרמזורים ולהגיד את הצבע שלהם.
כמו כן, לפעמים הוא חוזר על משפטים שהוא שמע אותנו אומרים אבל לאו דווקא בהקשר הנכון..
האם ילדים "רגילים" עושים את זה ?
אמרו לנו שצריכים לשקלל את התשובותבהתאם לגיל הילד _ שנתתים ו4 חודשים) ולא ניתן להגיד שומדבר בשלב זה.
האם ההתנהגות שלו חריגה לבני גילו?
כל השאר נראה תקין - מדבר טוב , יוצר קשר עין ,מתקשר את רצונותיו..
האם יתכן אבחון "שגוי" בגיל כזה? לשני הכוונים. שאין כלום ויאובחן PDD או שיש PDD ויגידו שהכל טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזאת לא השמיעה
פרופ' ברוריה גדעוני בן-זאב30/12/2009פרט מלומר לכם שרצוי שיבדק על ידי נוירולוג או רופא התפתחותי לא עושה אבחנות מסוג זה באינטרנט.
בנוסף להשכלה כללית כן יכולה להשתנות תמונת PDD בגיל צעיר ולהראות נורמלית ותקינה בגיל אחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזאת לא השמיעה
אבאלה28/12/2009פנינו לאבחון באסף הרופא אבל זה לוקח זמן....
משאלון ראשוני ששאלו אותנו ניכר שהוא עדיין לא מפתח משחק חוויתי .וכאמור עדיין לא משחק עם בני גילו. וכאשר נוסעים במכונית הוא אוהב להצביע על הרמזורים ולהגיד את הצבע שלהם.
כמו כן, לפעמים הוא חוזר על משפטים שהוא שמע אותנו אומרים אבל לאו דווקא בהקשר הנכון..
האם ילדים "רגילים" עושים את זה ?
אמרו לנו שצריכים לשקלל את התשובותבהתאם לגיל הילד _ שנתתים ו4 חודשים) ולא ניתן להגיד שומדבר בשלב זה.
האם ההתנהגות שלו חריגה לבני גילו?
כל השאר נראה תקין - מדבר טוב , יוצר קשר עין ,מתקשר את רצונותיו..
האם יתכן אבחון "שגוי" בגיל כזה? לשני הכוונים. שאין כלום ויאובחן PDD או שיש PDD ויגידו שהכל טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזאת לא השמיעה
אבאלה28/12/2009פנינו לאבחון באסף הרופא אבל זה לוקח זמן....
משאלון ראשוני ששאלו אותנו ניכר שהוא עדיין לא מפתח משחק חוויתי .וכאמור עדיין לא משחק עם בני גילו. וכאשר נוסעים במכונית הוא אוהב להצביע על הרמזורים ולהגיד את הצבע שלהם.
כמו כן, לפעמים הוא חוזר על משפטים שהוא שמע אותנו אומרים אבל לאו דווקא בהקשר הנכון..
האם ילדים "רגילים" עושים את זה ?
אמרו לנו שצריכים לשקלל את התשובותבהתאם לגיל הילד _ שנתתים ו4 חודשים) ולא ניתן להגיד שומדבר בשלב זה.
האם ההתנהגות שלו חריגה לבני גילו?
כל השאר נראה תקין - מדבר טוב , יוצר קשר עין ,מתקשר את רצונותיו..
האם יתכן אבחון "שגוי" בגיל כזה? לשני הכוונים. שאין כלום ויאובחן PDD או שיש PDD ויגידו שהכל טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

