עיכוב התפתחות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עיכוב התפתחות
    סמי
    03/04/2010

    שלום רב,
    בני בן 10 חודשים עבר לפני 4 חודשים ניתוח קרניוסזטוזיס בב"ח רמב"ם, הניתוח עבר בסדר ובמשך האישפוז היה לו בצקת וחוסר תיאבון, לאחר הניתוח אנחנו מרגישים כי הילד לא מתפקד רגיל כלומר אין לו קשר עין תקין, לא מושיט ידיו לחפצים כלומר התפתחות מנטלית גבולית אבל מוטורית באיחור. היינו במעקב אצל נוירולוג והמליץ על MRI אבל הרופא המנתח אמר לא צריך ואפשר לותר על זה, כבר חודשיים עושים לו פיזיוטרפיה יש שיפור אבל נורא איטי, לפעמים גם כשעושים לו בבית תרגילים יש לו רפלקס גבוה, הרופאים אומרים כי חגורת הגב שלו חלשה. אפשר להליץ לנו מה כדאי לעשות ומה הן הבדיקות ששאפשר לעשות. חשוב להזכיר כי במהלך הניתוח היה ריבוי מי שפיר ואובחן כהיפוספדס, עשינו בדיקות גנטיות אבל עוד אין תשובות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עיכוב התפתחות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיכוב התפתחות

    פרופ' ברוריה גדעוני בן-זאב
    03/04/2010

    עליכם לשמוע להמלצות הנוירולוג ולא הנוירוכרורג במקרה זה. תפקיד הנוירוכרורג לתקן את הקרניוסינאוסטוזיס אבל הוא אינו אמור להיות בקי בהפרעות התפתחותיות ודרך בירורן. לעתים מצבי קרניוסינאוסטוזיס מלווים בהפרעה במבנה המוח וזאת אולי הסיבה שהנוירולוג המליץ על הבדיקה. כמו כן ישנם מצבי קרניוסינאוסטוזיס כחלק מתסמונות גנטיות שונות שבחלקן עיכוב התפתחותי ולכן רצוי שאם העיכוב משמעותי תפנו גם לגנטיקאי או שתבקשו מהנוירולוג שלכם שיפנה אותכם לגנטיקאי איתו הוא עובד.אם אתם לא מקבלים מענה באזור מגוריכם תוכלו לפנות לאחת מהמרפאות הנוירוגנטיות (שיבא, וולפסון בה יבדק על ידי צוות משותף לנוןירולוגים וגנטיקאים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך בירור

    סמי
    04/04/2010

    בהמשך לבירור אשמח לשתף אותם בהתפתחות המוטורית, אבל אני מעוניין גם לשאול אם יש מרפאה שמשלבת גנטיקה ונוירולוגיה ואם אפשר לגשת אליכם.
    הילד בן 10 חודשים מחייך, מוציא קולות, לא מושיט ידיו לחפצים ואינו מביא ידיו למרכז, מרים את רגליו למעלה, תגובה לא מתוכננת (מבחינים) כאשר שמים משהו על פניו מזיז את הראש ומנסה בידו להזיז, כאשר שמים אותו על הבטן מרים את הראש קצת למעלה, רואים שיש חולשה בחגורת הגב, מתהפך כאשר שמים אותו על הבטן אבל לא לוקח את ידו בהיפוך, לא מתהפך כאשר על גבו, לא זוחל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו