מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהמורן20/05/2010
שלום רב לכם.
יש לי תאומים בני 4חודשים.
במהלך הריון חשדו שלבני יש בעייה במח(זה התחיל מחשש להעדר קורפוס קולוזם שלבסוף נמצא שלם והמשיך בכל מיני חשדות)
החלטנו לוותר על מי השפיר מחשש לאבד את ההריון היקר.
ולמען האמת הייתי בחרדות כל תקופת ההריון בשל כך(מאז שגילינו זאת בשבוע 25)
בלידה בוצע לו א.ס מח שיצא תקין לחלוטין(ברוך השם)
גם לאחותו התאומה בוצע א.ס שיצא גם כן תקין לחלוטין.
היא אובחנה עם תת פעילות של בלוטת התריס ומטופלת באלטרוקסין.באחד מביקורי השגרה אצל האנדוקרינולוג.
הוא החליט לשלוח ליעוץ גנטי בטענה של עינים מונגוליות.
אני קצת לחוצה(מאחר כל מה שעברתי כל ההריון)
האם יתכן שיש לה תסמונת דאון?
אין לי בעייה לצרף תמונה באופן אישי למייל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוסיפה עוד כמה דברים
מורן20/05/2010בהקרש לבתי יש ל הריפלוקס.
ובהקשר לבן כמו שכתבתי בהתחלה חשדו להרחבה שבסוף התבררה כהרחבה בגדר הנורמה(10 ממ)
והקורפוס שלא נמצא ולבסוף נמצא תקין ושלם.
אכן א.ס מח שיצא אצלו תקין באמת מעיד שאין לו שום בעייה מוחית(על סמך הא.ס)?
וא.ס מח שבוצע אצלה יכול להעיד על משהו?(שכאמור גם יצא תקין)התור ליעוץ גנטי בשבוע הבא ואני פשוט בטראומה מההריון .
אני יודעת שלא תוכלו לתת חוו"S מלאה אבל הערכה תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתאומים
פרופ' ברוריה גדעוני בן-זאב20/05/2010איני יכולה לענות על שאלתך בודאי ללא ראיה של התינוקת. בילדים עם תסמונת דאון יש נטיה לתת פעילות של בלוטת התריס מאידך ילדים עם תת פעילות יכולים להראות קצת "תפוחים ומזכירים דאון לכן אם הרופא חושב יש טעם שתבדק ( לאור זאת שלא בצעת בדיקת מי שפיר ). אין לי בעיה לראות תמונה אבל תצטרכי למלא את המלצת האנדוקרינולוג בכל מקרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהיכן אני יכולה לשוח לך תמונה?
מורן21/05/2010מהי כתובת מייל שאפשא לשלוח אליה(אשל של שניהם)
ברור שאלך ליעוץ גנטי אבל בינתיים הרגעה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמונה
פרופ' ברוריה גדעוני בן-זאב21/05/2010את יכולה לשלוח לי ל[email protected]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלחתי(תודה)
מורן22/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

