פעוט שמתעלף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פעוט שמתעלף
    אמאלבנים
    03/07/2010

    שלום רב,

    יש לנו 3 בנים: בן 6 ותאומים בני שנה וארבעה חודשים.

    מגיל מאד חודש בערך היה הבן הגדול מפסיק לנשום תוך כדי בכי. ואז כאילו נרדם לכמה שניות ומתעורר "כאילו כלום". בשלב כלשהו עשינו בדיקת EEG ובאמת לא היה שום ממצא בעייתי וזה עבר סביב בין גיל שנתיים לשלוש.

    נועם, אחד התאומים ממש מתעלף אחרי בכי יחסית קצר. הוא גם עושה את זה מגיל צעיר יחסית (לא זוכרת בדיוק, כמה חודשים). הוא נהיה אפרפר ולא עוזר שנושפים עליו. ואז הגוף שלו מתקשה, הראש נשמט אחורה, העיניים חצי פקוחות וחצי מגולגלות למשך כמה שניות ואז הוא כאילו ישן, מתעורר. ההתעוררות יכולה לקחת קצת זמן ולפעמים הוא מתנשף לאחר מכן ו/או נותר קצת חיוור בכלל או רק סביב הפה....

    הרופא טוען שגם זה בסדר, ואין נזק וכו' אבל אני בכל זאת לא רגועה
    כמו כן הוא אמור לעבור לגן בספטמבר ואני לא יודעת מה אפשר לומר להם בעניין הזה....
    האם כדאי לבקש מהרופא בכל זאת הפניה לEEG, ישנן בדיקות נוספות שכדאי לעשות ?
    הוא נולד בשבוע 34 אבל בניגוד לאחיו הבכור (שגם הוא נודל בשבוע 34) לא היו לו שום בעיות נשימה בתחילת חייו

    תודה מראש
    אמא מעט מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעוט שמתעלף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התעלפות

    פרופ' ברוריה גדעוני בן-זאב
    04/07/2010

    ככל הנראה את מדברת על עצירות נשימה בבכי אך עם נטיה משפחתית ותמונה חמורה למדי לכן יש חובהה לבצע הולטר קרדיאלי לשלילת הפרעות קצב ופחות מזה EEG חוזר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו