מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת EEGאמא מודאגת05/12/2010
שלום רב,
רציתי להרחיב את הידע לגבי תוצאותבדיקת EEG שביתי בת ה- 5.8 עברה...
הבדיקה נעשתה בנמנום למרות שהבקשה הייתה לעשותה בשינה...אך מאחר ולא הצלחנו להחזיקה ערה ערכנו את הבדיקה בכ"ז..
הפענוח:"..לאורך התרשים נרשמה פעילות איטית, חדה וזיזית המלווה בחלקה בגלים איטיים וחדים, בהדגשה טמורופריאטלית מימין..."
יש לציין שהגענו לבדיקה במסגרת ברורי הפרעות קשב וריכוז. כמו כן לא היו תופעות של פרכוסים והתכווצויות בעברה.
אשמח אם תוכלו לעשות לי סדר בדברים.
בברכה,
אמא מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת EEG - תגובה
פרופ' רחל שטראוסברג07/12/2010הבדיקה נעשתה בשל ADD האם כדי לשלול ניתוקים? אין בתשובה שצרפת כדי לרמוז על אפילפסיה מסוג ניתוקים.
רצוי לחזור בשנית על ה EEG* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפענות בדיקת EEG
אמא מודאגת18/01/2011להלן תוצאות של בדיקת EEG בשינה, שנערכה לבתי בת ה-6 לבדיקה נשלחנו במסגרת ברור בעיות קשב וריכוז. יש לציין שזאת הבדיקה השנייה במספר, את הראשונה ערכנו ואז הומלץ לעבור בדיקת MRI ומאחר שזו עברה בהצלחה חזרנו שוב לבדיקת EEG. להלן התשובה:
תיאור:
פעילות הרקע בנמנום, מורכבת מתדירות מעורבת בכללותה סימטרית. לאורך התרשים, נרשמה פעילות חדה, זיזית, המלווה בגלים איטיים, חדים באזורים פרונטוטמפוראלים, דו צדדיים, בלתי תלויים, בהדגשה רבה באזור טמפואלי, קידמי ימין. חלק מהפעילות נרשמה בסדרות.
לסיכום: התרשים בנמנום חורג מהנורמה, בהדגימו פעילות אפילפטיפורמית רב מוקדית, דו צדדית, באזורים פרונטוטמפוראליים, בהדגשה טמפואלית, מרכזית מימין.
יש לציין שהילדה לא סבלה בעבר מהתכווציות או פרכוסים עקב חום.
אשמח לדעת יותר על הנושא....
אמא מודאגת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפענות בדיקת EEG - תגובה
פרופ' רחל שטראוסברג18/01/2011הבדיקה השנייה בדומה לראשונה מאשרת קיומה של הפרעה אפילפטית בEEG. כדאי לעשות וידאו EEG כדי לראות אם יש תופעות סמויות בשינה, אם אכן ה MRI תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

