התקפי זעם לאחר מחלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התקפי זעם לאחר מחלה
    ליאת
    14/05/2011

    שלום רב,
    בני הצעיר בן כמעט 4. אני מבחינה בתופעה שחוזרת על עצמה.
    לפני שנה, באוגוסט הילד העלה חום וכאב לו הגרון. הרופאה ראתה תפליט, עשתה משטח גרון ונתנה לו מוקיספן. תוצאות הבדיקה יצאו שליליות ולאחר מספר ימים הפסקנו את האנטיביוטיקה, למרות שהורידה את החום. באותו אוגוסט היו לילד התפרצויות זעם שלא ידענו מהיכן הגיעו. הדברים נרגעו בספטמבר.
    ביום רביעי, הלכנו לרופאה, היא ראתה תפליט בגרון, נתנה מוקסיפן ולקחה משטח גרון. תוצאות הבדיקה שליליות. החום ירד מיד כתוצאה מאנטיביוטיקה. היום היו לילד התפרצויות זעם בלתי נשלטות, לאחר מספר חודשים ללא כל התפרצות זעם.
    האם יתכן, שישנה מחלה חיידקית הנראית כמו דלקת שקדים, שהתפרצויות זעם הם תופעת לוואי שלה?
    האם זוהי רגישות לפנצלין?
    האם זהו die off של איזה שהיא בקטריה שהמוקסיפן הורג?
    אשמח לכיוון.
    אני חייבת לציין, שהוא ילד ללא כל התפרצויות זעם בדרך כלל, ולכן הדברים נראים לי קשורים.
    תודה,
    ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקפי זעם לאחר מחלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקפי זעם לאחר מחלה - תגובה

    פרופ' רחל שטראוסברג
    15/05/2011

    לא ידוע לי על קשר בין מחלת חום והתפרצויות זעם. יש הטוענים שאחרי זיהום סםרפטוקוקלי מוכח יש תופעת פאנדאס - התפרצויות של טיקים ושינויי התנהגות והתנהגות כפייתית אובססיבית , אך זאת כאמור רק אחרי הוכחה בבדיקת דם של ASLO.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו