מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הפלה ראשונהמריאנה24/10/2011
שלום, אמש התגלה אצלי עובר ללא דופק. העדפתי להמתין עם הגרידה ולקבל ציטוטיק. רוב החומר ההריוני נפלט. אין יותר שק הריוני ברחם. נצפתה שארית של 11 מ"מ, ללא נוזל באגן. שאלתי את הרופה האם כדאי להמתין כמה ימים ולראות שזה יוצא או אין מנוס מגרידה. אמר שכל בחירה כרוכה בסיכון אך 80 % שזה יצא . מה דעתכם? אני מעדיפה להימנע מפעולה כירורגית וחודרנית כמו גרידה אך חוששת מזיהום. המתנה של מספר ימים עלולה להזיק? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משהו נוסף ששכחתי להוסיף
מריאנה25/10/2011מרגע קבלת הציטוטק (לפני יום וחצי) ועד עכשיו ישנו דימום קל בלבד (חלש בהרבה מדימום של מחזור) בנוסף לכך מקבלת מדרגין. אמרו לי לשים לב שהדימום לא יהיה חזק מדי אך האם זה שהדימום מאוד מאוד חלש לא אומר שגם השאירית שנצפתה עלולה להשאיר בתוך הרחם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשהו נוסף ששכחתי להוסיף - תגובה
ד''ר דן לוין26/10/2011מריאנה שלום
הסכנה בהמתנה במידה וההפצה לא היתה מזוהמת ( ללא חום או הפרשות בעלות ריח רע) היא קטנה. ניתן גם לנסות קורס נוסף של ציטוטק.
לעיתים ניתן גם להמתין עד הוסת הבאה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאוד מודה על תשובתך
מריאנה28/10/2011יש שתי נקודות שלא ברורות לי:
1.כולם מדברים על סכנה בדימום חזק אך האם עצם העובדה שהיה מאוד קל וכעת נפסק לא מגדילה סיכוי לכך שמשהו נשאר בפנים (כמובן שאבדוק זאת שבוע הבא אצל רופא, פשוט אני מאוד לחוצה בינתיים)?
2.מה יכולות להיות הסיבות לכך שיש מקררים שבהם משלבים שתי תרופות ולמשל במקרה שלי היו 3 כדורי ציטוטיק (עובר ללא רוח חיים, צוואר רחם סגור?
ושוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאוד מודה על תשובתך - תגובה
ד''ר דן לוין28/10/2011מריאנה
1.במידה ומופיע דימום יותר חזק מוסת תגשי לבית חולים. יתכן ויצטרכו לבצע גרידה בכל זאת.
2. לגבי השיטות, משתמשים בשני סוגי כדורים כאשר זאת הפלה יזומה ולעובר עדיין יש דופק וזאת כדי לגרום להפסקת הדופק ובשילוב תרופה נוספת לריקון הרחם.
אני מציע שתתיעצי עם רופאך לגבי המשך הטיפול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפלה ראשונה - תגובה
ד''ר דן לוין26/10/2011ראי תשובה בהמשך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



