מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רמת אסטרדיול של 4000לילך18/11/2011
שלום אני בטיפולי הזרעה,מחזור שני בשימוש בגונל f
הבוקר בתוצאות אולטראסאונד נראה 6 זקיקים: 2 בגדלים 16,14
והשאר 11 ו13 ,תוצאות דם שאמרו לי אסטרדיול 4000 ושהפרוגסטרון עדיין לא עלה לביוץ.
נתבקשתי לא להזריק כלום עד יום ראשון ולבוא שוב לניטור אולטראסאונד ודם.
משיחה עם האחות שם נאמר לי שאם הזקיקים גדלים כולם אולי לא יבצעו לי את ההזרעה,
אני ממש חוששת להפסיד את מחזור הטיפול הזה,זה נראה מאוד חיובי זקיקים בגודל שכזה
יש לי כמה שאלות:
1.אז מה הבעיה ?הלא עושים דילול אם מתפתח הריון מרובה עוברים.
2.ושאלה שניה,האם יש סיכוי לכך שרמות האסטרדיול יירדו ביומיים האלה אם איני מזריקה את הגונל?
אתמול לא הזרקתי לאחר שנאמר לי אתמול בבוקר לא להזריק אבל היום הזקיקים המשיכו לגדול ולא מתו חלקם.
3.האם אסרדיול של 4000 מצביע על גירוי יתר שחלתי?
האם זה עשוי להיות מסוכן? אני צריכה/יכולה לעשות משהו על מנת שזה יירד?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רמת אסטרדיול של 4000 - תגובה
ד''ר דן לוין18/11/2011לילך שלום,
לשאלותייך:
1. מכיוון שלדילול יש סיבוכים כולל מסוכנים להריון ולך עדיף מראש להימנע.
2. אכן יש סיכוי שהרמות ירדו.
3. יכול להצביע על כך שיש יותר זקיקים מפותחים ממה שמבצע האולטרהסאונד הדגים בבדיקה. מסוכן לא.
4. להמתין בסבלנות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך ועוד משהו בבקשה..
לילך19/11/20111.האם עדיין יש סיכוי לביצוע ההזרעה החודש עפ"י מה שתיארתי?
2.לכמה צריך האסטרדיול לרדת כדי שזה יקרה ומה צריך לקרות עם הזקיקים שנוצר?
3.מה הם הערכים התקינים של פרוגסטרון לפני הביוץ ומאיזה ערך זה אומר שהביוץ התרחש?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך ועוד משהו בבקשה.. - תגובה
ד''ר דן לוין19/11/20111. כן
2. אין ערכים אבסולוטיים
3. ערכים תקינים תחת 2 nm/liter
מעל 5 ככל הנראה היה כבר ביוץ.
להמשך בירור אני מציע שתקבלי תשובות מרופאך.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרוגסטרון אחרי טיפול הורמונלי
לילך20/11/2011שלום שוב,
עידכון : האסטרדיול ירד ל2000 ומשהו,הרופא מאפשר לבצע הזרעה.
מהם ערכי פרוגסטרון תקינים לקראת ביוץ לאחר טיפול הורמונלי?
בשישי היה 1.2, הבוקר - ראשון ,היה לי 20 ומשהו .
לדברי האחות שהתקשרה להודיע לי על ההזרעה הקרובה לא היה ביוץ עדיין.
ונקבעה לי הזרעה למחרתיים והיום להזריק אוביטרל.
באינטרנט וממה שרשמת לי בתשובתך קראתי שמעל 5 אומר שהיה ביוץ אך אני מניחה שזה ללא התערבות הורמונלית? האם זה נכון?
אני קצת מבולבלת מזה ופוחדת שהביוץ התפספס אולי?
נראו אצלי 6 זקיקים הבוקר בus בגדלים שבין 13-17
אתמול היו לי כאבים באזור השחלה הימנית במשך חצי יום בערך.
אודה לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרוגסטרון אחרי טיפול הורמונלי - תגובה
ד''ר דן לוין21/11/2011לילך שלום
אין מטרת הפורום להחליף יעוץ פרטני רפואי.
לשמחתי אין תחליף לשיחה ויעוץ מול הרופא המטפל.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתה צודק אבל
לילך ל.21/11/2011מכיוון שאני מטופלת בביה"ח ,אין לי את האפשרות לשוחח ישירות עם הרופא
עד שאהיה שם להזרעה מחר,לכן פניתי בפורום.
לי נראה שהביוץ התפספס בכל אופן אשוחח על כך עם אחד הרופאים מחר
לפני ביצוע ההזרעה אם בכלל..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתה צודק אבל - תגובה
ד''ר דן לוין21/11/2011בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהובכל זאת שאלה כללית לדעתך..
לילך ל.21/11/2011זה הגיוני שאם היה ביוץ (כזכור הרגשתי כאבים במחצית השניה של היום) במהלך יום שבת ,שנראו זקיקים בגדלים של 13-17 ביום ראשון?
ואיך זה (הופעת הזקיקיםשתיארתי יום למחרת) הולך בקורלציה לרמת הפרוגסטרון הגבוה ,מעל 20.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



