הפלות חוזרות ובלוטת התריס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפלות חוזרות ובלוטת התריס
    שלומית
    02/12/2011

    אני אחרי שלוש הפלות, הראשונה יזומה, והשתיים שאחר כך בעקבות אובדן דופק סביב שבוע 9.
    החל מההריון הראשון בלוטת התריס שלי החלה לחרוג והגיעה ל 5.2.
    אחרי כל הפלה היא ירדה קצת אבל לא חזרה לאיזון, ובכל הריון היא קפצה שוב,
    רופא משפחה לא חושב שזו סיבה להפלה, למרות שרופא נשים שהוא מנהל מחלקת נשים באחד מבתי החולים, המליץ אחרי ההפלה השניה לאזן אותה טרם כניסה להריון, רופא משפחה סרב, נכנסתי להריון שוב בטווח של חודשיים אחרי ההפלה ושוב לא היה כבר דופק בשבוע 11, גודל העובר התאים ל 9.
    האם יש קשר לבלוטת התריס? בנוסף בשני המקרים היה לי גם חיידק בשתן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפלות חוזרות ובלוטת התריס - תגובה

    ד''ר דן לוין
    02/12/2011

    שלומית שלום
    בלוטת התריס הינה מהבולטות המפרישות הורמונים החשובות בגוף ומשפיעה על כל המערכות כולל מערכת הרבייה.
    אני ממליץ מאוד שתתחילי ליטול אלטרוקסין במינון שיגרום לירידה של ה TSH מתחת ל 2.5.
    בנוסף אני ממליץ לברר קרישיות יתר מולדת ונרכשת, לבדוק מחלות אוטואימוניות וגם לבצע בדיקה כרומוזומלית לך ולבן זוגך.
    בדיקת חלל הרחם ע״י היסטרוסקופיה או צילום רחם הם שלב הביקור הבא.
    לעיתים גם אם לא נמצא בעיה נוספת ובלוטת התריס תהיה מאוזנת היטב עדיין יש מקום לאיפול אימפירי ( ללא מציאת מחלה כל שהיא) בנוגדי קרישה או בנוגדי דלקת בצורת סטרואידים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו