מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום רופאיים יקרייםקרן08/04/2012
שלום רופאיים יקריים הסיפור שלי כזה בת 28 הריון ראשון מנשואיים ראשוניים תקין וטבעי ילדה במשקל 3300 נשואיים שניים בעיית זרע
הפרייה ראשונה ממוקפאים 2 העוברים נקלטו לצערי דימומים חזקים משבוע 11 הפרדות שילייה בשבוע 15 יירידת מיים וציריים 2 העוברים נשלפו החוצה לאחר השיתיי בדיקת קרישות וגילו לי פקטור 5
הפרייה שניה שלילית
הפריה שלישית שלילית
הפרייה רביעית שלילית
הפרייה חמישית מטריים 2 עוברים 1 נקלט משקלי 68 והתחלתי מהביוץ 40 מ"ג קלקסן ושוב פעם בשבוע 11 אין דופק לעובר
לאחר מכאן הפרייה ממוקפאים 2 עוברים יפים רירית 9 לא נקלט
ושוב פעם הפרייה של מוקפאים 4 עוברים 3 יפים רירית הרחם 9 ולא נקלט
למה לא נקלט ?תמיד הכול טוב מה אני יכולה לעשות פעם הבאה
השאלות שלי
1 מה הסיכוי שלי להצלחה בפעם הבאה?
2 מה הסיכוי שלי להריון תקין בפעם הבאה אם אני יעלה את הקלקסן למשקל גופי?
3 האם יש לי סיכוי ללדת ילד בריאה
תודה רופאיים יקריים אני פשוט על סך יאוש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רופאיים יקריים - תגובה
ד''ר דן לוין08/04/2012גל שלום
לאור ההיסטוריה של לידת ילד בריא יש סיכוי שתלדי שוב.
לגבי הקלקסן יתכן והעלאת המינון תעזור.
ישנם מספר שיטות נסיוניות לשיפור הרירית. אנא היוועצו עם הרופא המטפל לגביהם.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך בבקשה
קרן08/04/2012רירית 9 מ"מ זה לא טוב?
ומה האחוזים שהיה לי לידה תקינה?
בבקשה אני כבר בלחץ מודה לך רופא יקר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך בבקשה - תגובה
ד''ר דן לוין08/04/2012גלי
רירית 9 מ״ מ זה מצוין מבחינת עובי. לעיתים צריך לשפר את התפקוד שלו. תתיעצי עם רופאך.
לגבי אחוזים שתלדי הם בהחלט גבוהים. מעל 80.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
