אנא עזרתכם המקצועית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אנא עזרתכם המקצועית
    חדשה פה
    11/04/2012

    שלום רב. בת 35 +2 ילדים . עברתי ביניהם הפלה (גרידה) וכן בשנה האחרונה עברתי 3 הפלות רצוף. ההפלה האחרונה בוצעה באמצע חודש פברואר (דהיינו כמעט חודשים) שלא קיבלתי מחזור. היו לי דימומים ממש קלים (בעיקר בניגוב ) ובהחלט לא ניתן לומר שהם "מחזור" האם הדבר תקין ונורמלי? אמרו לי שאני אמורה לקבל מחזור עד 6 שבועות מיום הגרידה.

    האם לדעתכם כדאי להמשיך לנסות באופו טבעי? התחלתי בדיקות וייעוצים . כרגע בשל היעדר הופעת המחזור אינני יכולה לדעת את מועד הביוץ ואני חוששת מהפלה חוזרת...

    תודה לכם .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנא עזרתכם המקצועית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנא עזרתכם המקצועית - תגובה

    ד``ר יורם גלעדי
    14/04/2012

    באשה עם מחזור סדיר בדר'כ, המחזור אכן אמור להגיע כ 6 שבועות לאחר הגרידה . יכול להיות שהוא אמור להגיע אצלך בימים הקרובים. בכל מקרה, לאור 4 הפלות בעבר, הייתי מייעץ לפנות לרופא המטפל כדי לעבור בירור הפלות חוזרות לפני נסיון להרות שוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו