אחרי 5 הריונות, 3 הפלות ולב 1 מרוסק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחרי 5 הריונות, 3 הפלות ולב 1 מרוסק
    ש.
    05/09/2012

    שלום וברכה!
    הנני בת 31. יש לי בן בן 3 שהריתי לאחר שנה של ניסיונות וטיפולים (IUI). כשהבן היה בן 6 חודשים הריתי באופן ספונטני ולצערי ההריון הפסיק להתפתח בגיל 9 שבועות ועברתי גרידה. לאחר הגרידה נקלטתי שוב (לא חיכיתי מחזור) ושוב ההריון הפסיק להתפתח בשבוע 7 ועברתי גרידה שניה. לאחר הגרידה השניה בוצע בירור קרישיות שיצא תקין. בהריון הבא שנקלטתי לאחר מספר חודשים של נסיונות יעצו לי לקחת קלקסן (על אף הקרישיות התקינה) ואכן ההריון החזיק וילדתי בת. ההריון שאחריו (חמישי במספר) נקלטתי שוב לאחר מספר חודשים של ניסיון ושוב בספונטניות. בהמלצת הרופאים לא נטלתי קלקסן ולצערי לפני כשבועיים, בהיותי בשבוע 15, גילינו כי העובר הפסיק לחיות בשבוע 12-13. יש לציין שעד השלב הזה ביצעתי את כל הבדיקות וכולן יצאו טובות ותואמות בדיוק את תאריך המחזור האחרון (אתמול אף "התבשרתי" שבדיקת הדם הנילווית לשקיפות יצאה טובה....). עברתי גרידה לפני שבוע בלב מנופץ לרסיסים.... מה קרה פה? ולמה זה קורה? ולמה בשבוע שבו הסיכון לכך אמור לרדת...??? הרופאה שלי המליצה להתייעץ עם רופאים נוספים כי אין לה מה ליעץ יותר... למי עליי לפנות? איזה בדיקות יש לקחת? אני בחורה בריאה עם 3 הפלות לא מוסברות... בבקשה זקוקה לעצה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחרי 5 הריונות, 3 הפלות ולב 1 מרוסק - תגובה

    ד``ר יורם גלעדי
    05/09/2012

    קשה לתת תשובה מבלי לדעת את כל הפרטים - הסטוריה רפואית מלאה, בדיקה גופנית יסודית, בדיקות מעבדה בסיסיות כולל פרופיל הורמונלי וכו'. לא ניתן לשלול שבכל זאת קיימת בעיית קרישיות של גורם שלא נבדק. במקרים כאלה יש לבצע "הערכה מחדש" של כל הפרטים שנבדקו עד כאן כדי לבדוק האם יש צורך בהשלמות, כמו כן רצוי לבצע גם בירור גנטי לך ולבעלך. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו