הפלות חוזרות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפלות חוזרות
    שירן
    06/03/2013

    ,
    אשמח שתעזור לי אני מיושאת כבר
    היה לי בינואר 2012 הריון חוץ רחמי ובו טופלתי בזריקה בספטמבר נכנסתי להריון ובששבוע 9 לא היה דופק לאחר חודשייחם נכנסתי שוב ושב לא היה דופק בשבוע 9-בהריון הזה היה לי קריש דם בבטן וההריון לא התפתח משבוע 6
    בשתי ההפלות טופלתי בציטוטק ולאחר יומיים גרידה.
    אתמול שבתי מבית חולים לאחר גרידה נוספת מאחר והייתה שארית ברחם וקרישי דם.
    מה אני אמורה לעשות - אני כבר מיואשת מהרופאים מבקשת או יותר נכון דורשת מהם בדיקות עת עתה הכל תקין - ממתינה לקריושיות יתר.
    אמרו לי על בדיקת תדם פרולוקטין שצריך לעשות אותה בזמן המחזור(!?!?) אם תוכל לעזור לי אשמח אני כבר מיואשצת

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפלות חוזרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפלות חוזרות - תגובה

    ד``ר יורם גלעדי
    15/03/2013

    בהחלט יש מקום להשלים בירור מלא במקרה שלך - כולל קרישיות יתר, פרופיל הורמונלי בווסת (כולל גם הורמונים נוספים חוץ מפרולקטין) וכן בירור גורמי סיכון נוספים בהסטוריה הרפואית שלך. בנוסף - רצוי לבצע בהמשך צילום רחם כדי לוודא את מצב הרחם והחצוצרות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו